
Нов прототип на батерии за електрични автомобили развиен во Белгија
Фламанскиот истражувачки центар ИМЕК разви нов прототип на батерија со значително поголема густина на енергија од сегашната генерација на батерии. Ова ќе му овозможи на електричниот автомобил да патува повеќе од половина подолго со ист волумен на батерија, според лабораториските резултати, пренесува Вести.ба.
Препорачано
Сегашната генерација на електрични автомобили користи литиум-јонски батерии. Опсегот на електрични возила значително се подобри во последниве години, но сè уште постои зголемена побарувачка за подолги досег и побрзо време на полнење. Во исто време, важно е батериите да бидат достапни. Досегот на автомобилот се одредува според енергијата што може да ја испорача батеријата. Бидејќи волуменот на батеријата останува ист, колку повеќе енергија (kWh) може да се стави во батеријата, толку е поголем опсегот. Бидејќи литиум-јонските батерии ги достигнаа своите граници, научниците бараа технологии кои можат да ја зголемат енергетската густина на батериите. Заедно со 13 европски партнери ИМЕК постигна ветувачки чекор напред. Како дел од проектот тие развиле прототип на литиум-метална батерија со исклучителна енергетска густина од 1.070 Wh на литар.
Тековните литиум-јонски батерии постигнуваат во просек од 600 до 700 Wh на литар. Овие батерии имаат и други предности: тие се помалку запаливи, што ја зголемува безбедноста; тие можат да се полнат побрзо; и имајте подолг живот. Дополнително, процесот на производство е адаптибилен на сегашните производни линии на литиум-јони и се очекува да чини помалку од 150 евра за kWh. Батеријата е произведена во кампусот во Генк. Проектот сега е во фаза на проширување.