
Хакери украле податоци за клиенти од „Гучи“, „Баленсијага“ и „Александар Меквин“
Хакери украле лични податоци од потенцијално милиони клиенти од луксузните брендови Гучи, Баленсијага и Александар Меквин во напад врз нивната француска матична компанија „Керинг“.
Препорачано
„Керинг“ го потврди безбедносниот пробив во соопштение без да ги именува засегнатите компании, велејќи дека во јуни откриле дека „неовластена трета страна успеала привремено да пристапи до нашите системи и да добие пристап до ограничени податоци за клиентите од некои од нашите брендови“, објави Би-би-си.
Нападот се чини дека е дел од поширок тренд што ги погоди луксузните брендови и продавници оваа година.
Исто така, имаше пробиви во „Картие“ на групацијата „Ричемонт“ и во некои од брендовите на „Луј Витон“, објави Би-би-си. Исто така, во јули, надзорникот за приватност соопшти дека истражува прекршување на безбедноста на податоците што влијае на околу 419.000 клиенти во „Луј Витон“.
Украдените податоци на клиентите вклучуваа имиња, е-адреси, телефонски броеви, адреси и вкупни потрошени суми во продавниците на брендовите, објави Би-би-си.
Групацијата „Керинг“ соопшти дека не се украдени никакви финансиски информации, како што се броеви на кредитни картички или банкарски сметки.
Хакерите, кои себеси се нарекоа „Сјајни ловци“ за Би-би-си, тврдат дека имаат пристап до податоци поврзани со 7,4 милиони уникатни е-адреси.
„Керинг“ соопшти дека неговите компании ги известиле властите за пробивот и ги информирале клиентите. Од „Керинг“ не коментираа кога Ројтерс праша кои земји беа погодени од нападот.