
Експлозија на инвестиции од меѓународни синџири за храна во Грција
Сликата изгледа контрадикторна: во време кога угостителството е ставено на тест со високи цени, опаѓање на потрошувачката и недостиг на персонал, најголемите мултинационални синџири за храна сè повеќе ја ставаат Грција на својот радар. Тие дури и прават значајни инвестиции со цел да постават модерни продавници и да го претстават својот предлог на грчката јавност на најдобар можен начин.
Препорачано
Сепак, два фактори се чини дека го објаснуваат парадоксалниот феномен: од една страна, експлозивниот раст на испораката, што создава нови навики и отвора перспективи за брендови со посебен идентитет и висока препознатливост. А од друга страна, туризмот, кој делува како катализатор, со повеќе од 30 милиони посетители – околу три пати повеќе од нејзиното население – кои постојано ги преминуваат границите на нашата земја во последните години за одмори. Најновиот потег дојде од Tако Бел, со отворањето на првиот ресторан во Халандри. Изборот на областа не беше случаен.
Покрај добрата локација на местото, фактот дека рестораните и баровите во областа се често посетувани од новата генерација, исто така, одигра каталитичка улога. Целта на Фуд Плус, кој го претставува добро познатиот мексикански синџир во Грција, е да развие нови точки на комерцијални позиции. Грчкиот пазар е динамичен и нуди единствена можност да го доближиме нашиот бренд до новите потрошувачи“, изјави пред некое време Иан Крана, генерален директор на Taко Бел Јуроп, пишува То Вима.
Меѓу новодојдените етнички вкусови што се очекуваат е и синџирот ресторани за азиска кујна П.Ф Чен’с, синџир со меѓународно присуство и седиште во САД. По околу четири години отсуство, најпознатата американска пица се врати на мапата на грчкото угостителство, под нов менаџмент, а компанијата ПХСР Паблик, го развива американскиот синџир на Кипар. Еден од најстарите синџири за угостителство што некогаш дошол во Грција, Пица Хад, ја отвори својата прва продавница на почетокот на оваа година, во Паграти.