
Е, ова е конкуренција! „Лидл“ го најави најголемото намалување во својата историја, другите трговци го следат во чекор
„Лидл“ најавува големо намалување на цените, опишано како најголемо во историјата на компанијата. Во брза реакција, „Алди“ веќе го следи примерот овој викенд и ги прилагодува своите цени. На тој начин, конкуренцијата меѓу најголемите продавници за попусти во Германија е повторно разгорена, а клиентите сега можат да остварат значителни заштеди. Заедно со „Лидл“, и „Кауфланд“ припаѓа на групацијата „Шварц“, која веднаш реагираше на намалувањата на цените. Портпаролката на групацијата „Шварц“ изјави за „Билд“ во неделата дека „Кауфланд“ ќе ги прилагоди своите цени во рок од неколку часа за да биде во чекор со попустите. Овој ценовен паритет ја нагласува стратегијата за привлекување клиенти со атрактивни понуди без да се плати за одење во продавница со попуст.
Препорачано
Групацијата „Реве“ исто така не е незасегната од иницијативата на „Лидл“. Портпаролот објави дека и „Рју“ и „Пени“ ќе ги намалат цените на споредливи производи во сите категории на производи. „Бидејќи сме посветени на исполнување на нашето ветување за ниски цени“, се вели во соопштението. Дисконтната продавница Норма исто така се приклучува на акцијата: „Дисконт сега нуди уште пониски цени на храната, што го прави совршен за почетокот на неделата“, соопшти компанијата во соопштение за медиумите. Германските супермаркети и продавниците за дисконти сè повеќе инвестираат во одржливост. Супермаркетите како „Реве“ се потпираат на регионални производи и транспарентност во синџирот на снабдување за да привлечат еколошки свесни клиенти, пренесува Феникс магазин.