Џејден Смит - Фото: EPA/JUSTIN LANE

Џејден Смит е првиот машки креативен директор на модната куќата на Лубутен: Првата колекција се очекува во јануари

Светот на модата ги сака неочекуваните соработки, но оваа навистина нè изненади. Кристијан Лубутен го назначи Џејден Смит за свој прв машки креативен директор. Со ова започнува ново поглавје во развојот на машката линија на брендот познат по своите црвени ѓонови и безвременска естетика.

Џејден, синот на Вил Смит и Џејда Пинкет Смит, првпат зачекори во светот на глумата, но не помина долго време откако стана јасно дека и тој има страст за модата. И така, на 27-годишна возраст, тој стана креативен директор на оваа престижна куќа, пренесува „Журнал“.

Џејден ќе мора да испорачува четири колекции годишно – од машки чевли, кожни додатоци до деталите што ја сочинуваат целата приказна за начинот на живот на куќата. Сепак, неговата задача нема да застане на дизајнот на производот. Тој ќе биде одговорен и за создавање визуелен бренд преку кампањи и едиторијали.

Накратко, сè што еден креативен директор има во својот опис на работното место.

Приказната помеѓу Кристијан Лубутен и Џејден Смит започнала во 2019 година во Париз, каде што се сретнале за прв пат и откриле колку делат слична визија и меѓусебно почитување. Лубутен бил фасциниран од креативната храброст на Џејден, свеста за светот и желбата да создаде поодржлива иднина. Нивниот дијалог прераснал во заедничко уметничко патување кое денес се преточи во одлична соработка.

– Кога го запознав Џејден, веднаш почувствував дека тој е совршено решение. Неговата љубопитност, повеќедимензионален свет и стилска слобода се инспиративни. Верувам дека тој ќе ја однесе нашата машка колекција во возбудлив правец – рече Кристијан Лубутен.

Од друга страна, Џејден ја гледа улогата како природно продолжение на неговата модна приказна.

– Спојувањето на мојата визија со онаа на Кристијан доаѓа спонтано затоа што го гледаме светот на сличен начин. Ова не е само наслов за мене, туку креативен дом – изјави Смит.

Првата колекција ќе биде прикажана во јануари

Џејден е лице кое привлекува внимание, личност која е редовно присутна во првите редови на модните ревии и некој што сака да си игра со модата. Но, да се биде модна икона и да се биде на чело на луксузен бренд не се исто. Позицијата креативен директор на Лубутен бара длабоко разбирање на занаетчиството, традицијата и пазарот на луксуз. Тоа е место каде што се донесуваат одлуки не само за естетика или кул фактор, туку и за да се зачува ДНК на брендот, визуелниот идентитет и глобалниот бизнис вреден милијарди.

Од друга страна, се сомневаме дека Лубутен би го ставил Џејден на таа позиција бидејќи има познати родители. Куќата веројатно сака да се сврти кон помладата публика, а Џејден Смит е одлична мамка за тоа.

За потсетување, Лубутен ја лансираше машката линија пред повеќе од 15 години, а денес таа сочинува 24% од бизнисот на брендот. Директорот Алексис Муро истакнува дека моментот е вистински за такво зајакнување на креативниот тим бидејќи токму Џејден ги отелотворува вредностите на куќата.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот