
Бугарските пратеници се сомневаат дека железницата и поштата ќе се продадат на „парчиња“?
Во бугарскиот Парламент се разви тешка битка за судбината на државните железници, а причината беа промените во Законот за железнички превоз, кои владата ги усвои во четврток на второ читање, што ја натера опозицијата да ги обвини дека се подготвуваат да ја продатат компанијата на „парчиња“. Во принцип, законот дозволува железничката инфраструктура да се дава на концесија.
Препорачано
Сега е додадено дека концесионерите се управители на железничката инфраструктура. Опозицијата ги протолкува овие измени како обид за префрлање на профитабилните елементи од државните железници на приватни компании. „На овој начин, добриот транспорт, добрите линии што носат пари за државата, ќе одат кај приватни компании, а преостанатите линии што се со загуба ќе ги одржува државата“, рече Христо Расташки од МЕХ. „Предавањето на клучна инфраструктура на приватни лица е апсолутна лудост. Нема сомнение дека луѓето што ќе ја земат ќе бидат дел од мафијашкиот круг, кој во моментов е претставен со голем дел од салата“, се придружи Ивајло Чорбов од Вазраждане.
„БДЖ не може да се предаде на приватни лица. Ако тврдите дека можете да управувате, сепак треба да покажете дека можете да управувате со него“, се обрати Красимира Катинчарова од Величие до владејачката партија.
Истата сцена се одигра и малку подоцна и тоа за промените во Законот за поштенски услуги. Текстот беше изменет, според кој универзалната поштенска услуга ја обезбедува поштенски оператор, на кој му е доделено ова со закон, а во иднина, Владата ќе одлучи која компанија ќе биде тоа, пишува „Сега.бг.њус“.