
Анкета: 93 проценти од словенечките возачи поддржуваат забрана за рекламни паноа покрај патиштата
Агенцијата за безбедност на сообраќајот на Словенија го презентираше прашањето за рекламирање на патиштата, во кое откриваат дека мнозинството возачи ги доживуваат билбордите како вознемирувачки фактори. 93 отсто од испитаниците поддржале целосна забрана на билбордите. Истражувањето на Агенцијата за безбедност во сообраќајот (АВП), кое беше искористено за да се утврди дали билбордите влијаат на концентрацијата на возачите додека возат, покажа дека мнозинството возачи ги доживуваат билбордите како фактори што го одвлекуваат вниманието. Минатата година во агенцијата биле анкетирани 2.526 испитаници.
Препорачано
Им беа поставени 12 прашања поврзани со билбордите, пренесува Н1 Словенија. Одговорите покажуваат дека огромното мнозинство на возачи забележуваат билборди додека возат и дека се вознемирени од нив. Динамичните и осветлените билборди се особено вознемирувачки за возачите, а помалку од една третина од испитаниците веќе имале искуство што ја загрозувало нивната безбедност или безбедноста на другите поради билбордите кои го одземаат вниманието. Откриле и дека дури 93 отсто од испитаниците би поддржале забрана на билбордите.
Гордана Грахек, претставник на секторот за подобрување на патиштата во Дирекцијата за инфраструктура, истакна дека ставот на секторот е дека „патот не е медиум за рекламирање“. Надвор од населените места покрај магистралните патишта за кои е одговорен секторот не се дава дозвола за поставување билборди, додека во населените места секторот доделува дозволи за поставување билборди на огласувачите врз основа на почитување на општинските просторни акти за поставување на билборди. Не смеат да се ставаат во лентата на сообраќајната сигнализација и проѕирните триаголници, односно на местата каде што би ја загрозиле безбедноста на сообраќајот, додаде таа.