
Зошто банкоматот понекогаш ни ја „голта“ картичката?
За повеќето граѓани, користењето банкомат изгледа како најчеста рутина, меѓутоа, зад оваа едноставна акција се крие низа непријатни ситуации што можат да доведат до тоа да останете без картичка и без пари. Еден од најчестите проблеми е кога банкоматот ја „голта“ картичката. Ова може да се случи од неколку причини: картичката е оштетена или чипот е истрошен, има дефект со самиот уред, корисникот не ја подига картичката на време и врската со банката е прекината, поради што системот автоматски ја повлекува картичката од безбедносни причини.
Препорачано
Уште поголем стрес се јавува кога парите не се физички платени, но износот сепак се подига од сметката. Ова обично се случува поради прекин на електричната енергија или пад на системот, кога механизмот ги задржува банкнотите, но софтверот ја евидентира целосната исплата. Често се случува двојно фактурирање, кога истата трансакција е регистрирана двапати, пренесе Каматица.
Исто така, постојат проблеми со плаќањата. Парите понекогаш се чуваат на банкоматот без да се кредитираат на сметката, особено ако системот „замрзне“ за време на обработката. Исто така, се случува банкоматот да исплати помал износ од побараниот, додека сметката ја прикажува целосната уплата, што ги става корисниците во многу незгодна ситуација.
Иако банките враќаат пари и картички во повеќето случаи, процесот може да трае со денови или дури и недели, особено ако трансакцијата е извршена на банкомат на друга банка. Корисниците потоа се чувствуваат немоќни, заробени помеѓу технологијата и бирократијата.
Во време кога сè повеќе се потпираме на картички и дигитални услуги, само еден дефект на банкомат е доволен за да се претвори едноставна трансакција во вистински финансиски кошмар.