
Вегета е најпродаваниот додаток на храна во Европа и Австралија
Вегета и Лино се најсилните брендови на „Подравка“ на странските пазари и апсолутни лидери во многуте земји каде што работат. Познатата компанија за глобално истражување на пазарот Нилсен редовно ја испитува позицијата на нивните брендови на бројни пазари. Податоците на Нилсен откриваат дека Вегета била најпродаваниот додаток за дехидрирана храна во Европа минатата година, пренесува Даница, пренесува Н1.
Препорачано
Според Нилсен, Вегета е лидер на пазарот меѓу универзалните прехранбени адитиви на девет глобални пазари, вклучувајќи ги големите и барани пазари во Германија, Полска и Австралија и број два во Русија (податоци за 2021 година). Покрај тоа, Вегета е прва во целиот регион Адриа, Словачка и Чешка, додека е втора во Унгарија и трета во Романија.
Најпознатиот производ на Подравка се продава на повеќе од 60 светски пазари. Кога станува збор за супите, тие се продаваат во повеќе од 40 земји, а лани и претходната година беа најпродавани на рускиот пазар. Првите се во Хрватска и Босна и Херцеговина, а вторите се на пазарите во Србија и Словенија, каде лани од третата пазарна позиција скокнаа на втората.
Лино е лидер во многу земји во категоријата дехидрирана храна за бебиња и житарки. Се продава во повеќе од 20 земји, а цврсто ги држи првите позиции во однос на продажбата во Хрватска, Словенија, БиХ и Србија. Долчела како категорија на дехидрирани десерти, пудинзи и колачи се продава и во повеќе од 20 земји, а лидер е на пазарите во Хрватска и Босна и Херцеговина, а втор во Словенија.