Со речиси 20 години професионално искуство, Евгени е главен говорник на многу меѓународни настани. Добитник на European Search Awards, тој е сертифициран content marketing professionalод Northwestern University’s Medill School of Journalism, кој моментално е во процес на стекнување докторат.
Работилницата се состоеше од повеќе сесии низ кои се разгоараше за стратегиите на успешните компании и како да употребите SEO во вашите маркетинг стратегии како би помогнале за поголем раст на истите.
Компании кои испратија свои тимови на работилницата беа: Media House, Netcetera, PLYR Media, Ovation, Pikasa, Setec, Truckers Flow, Property One, IUTE Credit, Autoinstrument, Sloboden Pecat…
Погледнете дел од атмосферата и се гледаме на следната работилница!
Во прилог галерија од фотографии:
Спонзорирана објава
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
Македонија лани потрошила фрапантни 4,02 милиони долари за увоз на кромид, лук и праз, што претставува зголемување од 90 отсто во однос на 2022 година, покажуваат податоците на меѓународната веб страница Тренд Економи. Зголемените девизни одливи за кромидот, беа поради намаленото светско производство, оти домашното речиси и не го помирисавме, а сето ова придонесе лани …
Даниел Симоновски е коорганизатор на првиот фестивал „Burgerology“ кој дојде како инспирација од „Skopje Street Food Festival“. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber За „Слободен печат“ вели дека скопјани го сакаат бургерот како најпозната брза храна. За најголем дел од нив велат дека тоа е најдобрата „улична“ храна. Фестивалот годинава ќе се одржи од …