пиво хајнекен фото: EPA-EFE/KOEN VAN WEEL

Укинувањето на корона мерките ги зголеми приходите на Хајнекен во Азија

Холандскиот производител на пиво Хајнекен објави силен раст на приходите во третиот квартал благодарение на укинувањето на пандемските ограничувања во Азија и високите температури во Европа кои го надминуваат влијанието на инфлацијата.

Во периодот од јули до септември, Хајнекен продал 8,9 отсто повеќе пиво отколку во истиот период лани. Нивните приходи скокнаа за 27,5 отсто, на 9,4 милијарди евра.

Компанијата стравуваше дека инфлацијата може да ја ограничи куповната моќ на потрошувачите и да влијае на потрошувачката на пиво.

Како и другите производители на пиво, Хајнекен се соочува со повисоки трошоци за суровини и енергија, забележува Ројтерс.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот