
Три бои што најдобро го продаваат автомобилот
Бојата на автомобилот има значително влијание врз тоа колку ќе вреди возилото по неколку години користење. Според истражувањето на iSeeCars, сопствениците на автомобили во помалку вообичаени бои, како што се жолта, портокалова и зелена, добиваат повеќе пари кога продаваат половен автомобил. Од друга страна, автомобилите во златна, бела и црна боја забележаа најголем пад на вредноста, објавува City Magazine- пренесува Каматица.
Препорачано
Во просек, автомобилот губи една третина од својата почетна вредност по три години, но возилата во жолта боја ја задржуваат својата вредност подобро од повеќето. Причината лежи во помалата застапеност на овие бои на пазарот – побарувачката е поголема од понудата, што ја зголемува цената на препродажба.
Кога станува збор за пикапи, портокаловата и зелената се издвојуваат како претпочитани бои. Иако портокаловата не е меѓу најпопуларните, таа стана речиси заштитен знак на робусни и спортски модели како Ford Raptor или Toyota Tacoma TRD Pro. Поради нивната реткост, овие автомобили ја задржуваат својата висока вредност подолго време.
Истото важи и за теренските возила, најпопуларниот сегмент на автомобили во САД. И тука, впечатливите бои – портокалова, зелена и жолта – придонесуваат за подобро зачувување на вредноста, додека белите и црните варијанти имаат послаби резултати во понатамошната продажба.
Кај седаните, се следи општиот тренд, но интересно е што зелената е меѓу најмалку бараните бои во овој сегмент, иако се рангира високо во однос на зачувувањето на вредноста на поширокиот пазар.
Купувачите на семејни автомобили, како што се миниванците, генерално избегнуваат светли и необични бои и претпочитаат неутрални тонови – зелена, кафеава и сива. Овие бои ја задржуваат својата вредност кај овие типови возила подобро од жолтата или портокаловата, кои честопати дури и не се нудат за овие модели.
Од друга страна, кај купеа и кабриолет возила, купувачите често избираат похрабри бои што го одразуваат личниот стил. Жолтата, портокаловата и другите светли бои значително ја зголемуваат вредноста на овие автомобили, додека класичната црна, бела и сребрена имаат помала вредност при препродажба.
Истражувањето, исто така, покажа дека во големите американски градови – како што се Мајами, Њујорк, Лос Анџелес и Далас – жолтата боја најдобро ја задржува својата вредност. Белата, сепак, се покажа како боја што најбрзо губи во повеќето региони, а на некои места дури и црната се покажа полошо.
Заклучок: Иако црната, белата и златната се меѓу најпопуларните бои на пазарот, тие не даваат предност кога станува збор за задржување на вредноста. Поретките и поживописни бои честопати им носат поголема профит на сопствениците бидејќи побарувачката е поголема од понудата.