Роберт Патисон - Фото: EPA/CLEMENS BILAN

Роберт Патисон стана новиот глобален амбасадор на француско премиум пиво

Премиум францускиот бренд за пиво „1664 Blanc“ со гордост го најавува почетокот на ново возбудливо поглавје, со наградуваниот актер и филмска икона Роберт Патинсон кој се придружува како нов глобален амбасадор на брендот, пишува „Карлсберг груп“.

Во срцето на оваа соработка е смела глобална кампања што ќе започне во 2026 година и носи кинематографско истражување на спротивставени погледи на „добриот вкус“. Концептот на кампањата ќе го режира реномираниот режисер Брејди Корбет.

Неговиот последен игран филм, „Бруталистот“ од 2024 година, беше критички пофален и доби 10 номинации за Оскар во категориите за најдобар режисер и најдобро оригинално сценарио. Корбет е исто така добитник на Сребрениот лав на Филмскиот фестивал во Венеција и наградата за најдобар режисер на Златните глобуси.

Оваа соработка означува нова возбудлива ера за „1664 Blanc“, спојувајќи го уникатниот стил и светоглед на Патинсон со париските корени и ненаметливата софистицираност на брендот. Заедно, тие го покануваат светот да го види „добриот вкус“ од нови перспективи, позиционирајќи го „1664 Blanc“ како пиво што ги зближува луѓето.

Соработката меѓу Роберт Патинсон и Брејди Корбет сигнализира смел креативен скок за „1664 Blanc“, спојувајќи ја софистицираноста со препознатлив раб. Оваа соработка го отелотворува духот на „1664 Blanc“: неконвенционален, дискретен стилски и самоуверен.

„Возбудени сме што ги спојуваме Роберт Патинсон и Брејди Корбет, две икони на модерната креативност, во кампања што ја драматизира дебатата за добриот вкус“, изјави Никола Маравиќ, глобален маркетинг директор на „1664 Blanc“.

– Заедно, нивните уникатни личности и креативни стилови ги предизвикуваат конвенциите, а „1664 Blanc“ е во срцето на таа дебата. Нашата долгогодишна мисија да го издигнеме пивото во премиум животно искуство е во тек. Ова е само првата голтка; следете нè за повеќе вести – рече Маравиќ.

Вклученоста на Патинсон внесува нова енергија во светот на „1664 Blanc“ со разигран заклучок за кој сите можат да се согласат, пивото „1664 Blanc“ е синоним за добар вкус.

Маравиќ додаде: „Со Роберт како лице на нашата следна глобална кампања, имаме единствена можност да го претставиме „1664“ Blanc во нов културен простор и да допреме до публиката на возбудливи нови начини. Ова не е само партнерство, ова е изјава за намера.“

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот