„Ноќна стража“ на Рембрант - Фото: flickr/ Frans Vandewalle

Ремек-дело со векови ги фасцинира истражувачите: Откриено е како Рембрант ја добил неверојатната златна нијанса

Ремек-делото „Ноќна стража“ на Рембрант Херменсон ван Рајн со векови се смета за едно од најважните и најзначајните уметнички слики во историјата. Затоа со векови ги фасцинира сликарите, историчарите и теоретичарите на уметноста, научниците…

Тим хемичари од „Rijksmuseum“ и Универзитетот во Амстердам конечно успеа да открие како познатиот холандски уметник користел специјални пигменти од арсен сулфид за да ја создаде вистинската нијанса на „златна“ боја.

Користејќи софистицирани спектроскопски техники, тие можеа да го мапираат присуството на парареалгарни (жолти) и полуаморфни парареалгарни (портокалово/црвени) пигменти во „Ноќната стража“ на Рембрант, објави Универзитетот во Амстердам. Со потврда од релевантни историски извори, тие заклучија дека Рембрант намерно ги комбинирал овие пигменти од арсен сулфид со други пигменти за да создаде златен сјај.

– Оваа статија известува за откривањето на пара-реалгар и полуаморфен пара-реалгар во ремек-делото на Рембрант, „Ноќната стража“. Голем истражувачки проект, Operation Night Watch, беше лансиран во 2019 година. Различните неинвазивни аналитички техники, како и анализата на примероците на боја, ни дадоа нови информации за пигментите, материјалите и техниките на Рембрант, како и за моменталната состојба на сликањето. Макроскопската рендгенска флуоресценција, макроскопската дифракција на прав со рендген и спектроскопијата на рефлексија го идентификуваа присуството на пигменти од арсен сулфид и производите на деградација на тие пигменти на ракавите и извезените делови од палтото што ги носеше поручникот Вилем ван Рујтенбург. право на капетанот Франс Банинг), се вели во студијата објавена во „Heritage Science“.

Светлосната микроскопска студија на два примероци боја од областа, наводно, покажала мешавина од жолто и портокалово-црвени честички, а рендгенското скенирање покажало дека тие се арсен и сулфур.

– Откривањето на парареалгар и полуаморфен парареалгар е додаток на она што е познато за палетата на пигментите на Рембрант. За да го разбереме контекстот, ги проучувавме историските извори и откривме дека овие типови арсен сулфид биле пошироко достапни во Амстердам во 17 век отколку што се мислело. Тоа го докажува многу слична мешавина на пигменти во делата на Вилем Калф (1619-1693), уметник од Амстердам – ​​се наведува во студијата.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот