Фото: Пекселс/ marianna-ole

Непродадениот леб го германските маркети следниот ден има попуст од 30 отсто

Супермаркетите и продавниците со попуст како што се Aлди, Лидл, Реве имаат широк асортиман на пекарски производи, од кои некои може да се добијат од автомати. Но, не сите производи изложени на полиците на мало завршуваат во корпите и количките на клиентите до затворањето на продавницата. Што прави продавницата со печива по затворањето?

Во пекарите, вишокот производи обично се рециклираат. Некои пекари соработуваат со банка за храна или ги продаваат своите производи следниот ден по поповолна цена. Други, како што е франкфуртскиот Kaизер Биобејкери, им нудат на клиентите остатоци од колачи во торба „Too год то гоу“ за 3,50 евра навечер. Но, нема само премногу произведени колачи секој ден, а од Алди и Лидл известија дека генерално добро управуваат со продажбата на пекарски производи, објави Феникс магазин. На пример, вработените точно знаат кога тој ден последен пат треба да ги вклучат рерните.

Лидл, работи со таканаречената „шема за печење“ во која вработените се прилагодуваат на побарувачката.

„Колку помалку производи се купуваат во текот на денот, толку помалку се пече“, пишуваат германските медиуми. На трговците особено им помага софистицираната технологија која може да се користи за пресметување на очекуваните процеси. Пекарски производи кои не се продаваат по затворањето на продавницата – трговците ги поевтинуваат следниот ден Но, очигледно, дури и во продавниците – и покрај софистицираната технологија – останува многу леб на полиците по затворањето на продавницата. Клиентите потоа добиваат попусти до 30 проценти на непродадените артикли следниот ден.

Според медиумите, по оваа шема работат Алди Суд, Алди Норд, Норма, Лидл и Едека. Трговците соработуваат и со социјалните институции. Според податоците на германскиот завод за статистика, седум отсто, или 0,8 тони отпад од храна се создава во малопродажбата. Поголемиот дел од отпадот од храна (59 отсто, или 6,5 милиони тони) се создава во приватните домаќинства. Според студијата на ВВФ од 2015 година, Германците – трговци на мало, пекари и приватни домаќинства заедно – фрлиле вкупно 1,7 милиони тони пекарски производи.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот