
„Лидл“ ја отвора својата прва продавница без храна
„Лидл“ е познат како синџир на продавници со попусти, кој, покрај храна, со години вклучува и разни непрехранбени производи во својата понуда – од облека и алати до играчки и предмети за домаќинството. Според германскиот весник Lebensmittel Zeitung, Лидл сега планира да отвори посебна продавница во Германија токму за тие производи – без асортиман на храна – со што влегува во директна конкуренција со дисконти како што се Action, кои, заедно со Teddy и Woolworth, бележат силен раст на пазарниот удел во тој сегмент, објавува списанието Феникс.
Препорачано
Новата продавница ќе има доволно простор за сите шест брендови на „Лидл“: Parkside (алатки), Crivit (спорт), Esmara (мода), Silvercrest (електроника), Livarno (опрема за домот и градината) и Lupila (детски производи). Концептот ќе се вика Lidl Home & Living, а првата локација ќе биде во Лотштетен, во близина на швајцарската граница. Спроти новата продавница веќе има класичен супермаркет на „Лидл“.
Доколку новиот концепт биде добро прифатен од клиентите, „Лидл“ планира да отвори повеќе продавници Home & Living како оваа низ цела Германија. Извори блиски до компанијата наведуваат дека целта е да се зајакне долгорочната позиција на „Лидл“ во таканаречениот непрехранбен сегмент.
Во една од претходните тест продавници во близина на седиштето на компанијата во Некарзулм (покраина Баден-Виртемберг), „Лидл“ го тестираше концептот на таканаречените „светски потреби“, каде што производите беа распоредени по тема – како што се „направи сам“, градина, спорт и начин на живот, мода, детски свет и кујна и домаќинство. Асортиманот беше визуелно кодиран во боја и прикажан на тематски полици.