Колосеум/EPA-EFE/MOHAMED MESSARA

Казни од речиси 20 милиони евра за туристички агенции во Италија поради манипулација со билети за Колосеумот

Италијанската антимонополска комисија (AGCM) казни агенција за туристички билети и шест тур-оператори со речиси 20 милиони евра поради практиката на собирање билети што го ограничува пристапот до Римскиот Колосеум, соопшти денеска AGCM.

Ова тело ја казни со седум милиони евра компанијата CoopCulture, која управуваше со официјалната продажба на билети за Колосеум, бидејќи не го спречи автоматизираното таложење билети и резервираше голем дел од билетите за сопствени туристички пакети, пренесува Ројтерс.

AGCM соопшти дека ова однесување довело до „значајна и продолжена недостапност“ на билети со стандардна цена за најпопуларната туристичка атракција во Италија, принудувајќи ги туристите да купуваат поскапи билети, заедно со дополнителни услуги.

Шест туроператори беа казнети и поради користење софтверски роботи (ботови) за купување билети на големо, што придонесе за брзо исчезнување на билетите од веб-страницата CoopCulture.

„Операторите потоа ги препродаваа билетите во пакети со услуги како што се тури и често по значително повисоки цени“, се вели во соопштението на регулаторното тело.

Истрагата беше покрената во јули 2023 година, по бројните поплаки дека туристите не можеле да купат билети за Колосеум онлајн по официјални цени.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот