
Хајнекен го затвора производството во Љубљана, што ќе биде со земјиштето на елитната локација?
Пиварницата Лашко Унион, во сопственост на холандски Хајнекен, го продаде брендот Сола и Зала на хрватски деловен партнер. Со ова го повлекува производството од главниот град, но тука го одржува седиштето и планира нова микропиварница. На прашањето на Н1 Словенија, дали се подготвени да го продадат земјиштето на елитната локација, претседателот на управниот одбор Зуулис Мина одговара потврдно: Архитектонскиот факултет во моментов подготвува студија за можното алтернативно користење на земјиштето, а планираат да донесат одлука оваа година.
Препорачано
Откако минатата година го преселија варењето и флаширањето на пивото од брендот „Унион“ во Лашко и најавија дека и годинава ќе го сторат истото со програмата за безалкохолно пиво, „Пивоварна Лашко“ Унија ја информираше јавноста за продажбата на безалкохолниот пијалок Зала и Сола. брендови.
Купувач е словенечката компанија Ника Бев, зад која стои хрватската семејна компанија за пијалоци Станиќ, инаку долгогодишен дистрибутер на Хајнекен. Компанијата е сопственик на брендот на пијалоци Џуси и е етаблиран производител на безалкохолни пијалоци.
Одлуката за продажба главно била поткрепена со следните аргументи: центарот на градот Љубљана има ограничени можности за понатамошен долгорочен развој и раст на производството, групацијата Хајнекен сака да се фокусира на основниот сегмент на производство на пиво, доколку сакаат да ја задржат одржливоста и профитабилноста на сегментот на безалкохолни пијалоци, каде Унијата има шест отсто пазарен удел, би морале да инвестираат многу во маркетингот.