Европа / Фото EPA-EFE/PHILIP DAVALI DENMARK OUT

Дури третина од Европејците не сакаат да купуваат брендови чие пакување не е одржливо

Во 12 европски земји, потрошувачите сакаат компаниите да се грижат за изградба на одржлив свет. ДС Смит и ИПСОС Мори спроведоа истражување кое покажа дека компаниите треба да вложат значителни напори за да ги исполнат очекувањата на потрошувачите кога станува збор за одржливост и заштита на животната средина.

Ова беше особено видливо по пандемијата на коронавирус, кога одржливоста како концепт беше во центарот на бројните деловни модели. Ова не е изненадувачки со оглед на бројките кои покажуваат дека одржливиот деловен модел по секоја цена повеќе не треба да биде само добар ПР, туку начин да се задоволат постоечките и да се придобијат новите потрошувачи. Резултатите од истражувањето спроведено во 12 европски земји покажаа дека потрошувачите сакаат компаниите да се грижат за изградба на одржлив свет, а дури една третина од испитаниците изјавиле дека не сакаат да купуваат производи од брендови кои ставаат неодржливо пакување на масата, објави Пословни хр.

Одржливоста долго време беше во срцето на деловната стратегија и активностите на Тетра Пак, а тоа се рефлектира во ветувањето – ЗАШТИТИ ШТО Е ДОБРО™ – што се реализира во пракса преку заштита на храната, луѓето и планетата. Имено, компанијата одамна препозна дека поодржлива иднина може да се создаде само со решавање на меѓусебно поврзани еколошки, социјални и економски предизвици.

Според тоа, нејзиниот пристап кон одржливост ги опфаќа сите три области и целиот синџир на вредности. Во 2014 година, Tетра Пак беше првата во светот која претстави амбалажа направена целосно од обновливи материјали од растително потекло, а во 2020 година продаде повеќе од една милијарда од овие картонски пакувања. Од воведувањето на полимерните капачиња од растително потекло во прехранбената индустрија во 2011 година, компанијата произведе повеќе од 12 милијарди од нив, намалувајќи ги емисиите на ЦО2 за повеќе од 300.000 тони.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот