
Во страв од Риека и Копер, пристаништето во Трст најави големи инвестиции
Пристаништето Копер неодамна најави обемни инвестиции во следните пет години во вредност од 785 милиони евра, но ниту другите пристаништа на северот на Јадранот не стојат во место. Регионот Трст во првите денови од годината доби согласност од италијанската држава да инвестира во осмото пристаниште, каде што државата и германската логистичка компанија ХХЛА од Хамбург најверојатно следната година ќе започнат со изградба на уште еден голем контејнерски терминал во Трст.
Препорачано
Одлуката на пристаништето Хамбург да инвестира повеќе во контејнерскиот терминал во Трст и финансиската поддршка на италијанската држава се најдобар доказ дека северниот дел на Јадранот станува ветувачки и важен логистички коридор кој веќе презема дел од товарниот товар за голем дел од Европа, а во наредните години, со оглед на сите постоечки и најавени инвестиции, овој јужен сообраќаен правец дополнително ќе се развива, анализира Пословни дневник.
Сообраќајот на пристаништето Риека во просек изнесува околу 13 милиони тони годишно, а до крајот на 2026 година ќе се приближи до бројката од 20 милиони тони. Во декември, пристаништето Копер склучи договор вреден 153 милиони евра со изведувачот (Колектор Колинг Инжениринг и Колектор ЦГП) за проширување на северниот дел од првото пристаниште, што ќе му овозможи на Копер да ракува со приближно 50 отсто повеќе контејнери од сега. Трст е најголемото јадранско пристаниште, со повеќе од 60 милиони тони стока годишно, од кои речиси 45 милиони тони се нафта и други течни товари.