
Во Хрватска, секој час се пијат 43.000 литри пиво
Пазарот на пиво во Хрватска се опоравува. Според податоците од агенцијата AС Нилзен, минатата година продажбата пораснала за 1,5 проценти во обем во споредба со претходната година. Основните производи (Жуја, Карловачко, Пан…) паднале за околу еден процент во малопродажбата, но премиум сегментот (Старопрамен, Карлсберг, Будвајзер, Пилснер Урквел, Стела Артоа, Хајнекен…) пораснал за речиси девет проценти.
Препорачано
Според податоците, Загрепската пиварница ја задржала својата водечка позиција на хрватскиот пазар на пиво со вкупен пазарен удел од 41,1 проценти во малопродажниот канал. Ожујско пиво останува водечки бренд на пиво во рамките на основниот сегмент, но и на целокупниот пазар на пиво. Пиварницата, која е во сопственост на американскиот пиварски гигант Молсон Курс, вработува 600 луѓе, чија просечна нето плата минатата година изнесувала 2.200 евра (150 евра повеќе). На целиот пазар на пиво во Хрватска, Ожујско има околу 30 проценти од уделот, а во основниот сегмент, каде што најмногу се натпреварува со Карловачки и Пан, постигна рекорден пазарен удел од дури 52 проценти. Загрепската пиварница минатата година оствари приход од 220 милиони евра, со раст од 11 проценти и 45 милиони евра нето добивка, што е за 29 проценти повеќе.
Минатата година продадоа околу два милиони хектолитри пијалоци, претежно пиво, а годината пред тоа околу 1,86 милиони, што е зголемување на обемот од 7,5 проценти. Само во Хрватска, пиварницата минатата година продаде околу 1,558 милиони хектолитри. Тоа е во просек 427.000 литри пиво дневно. Ова значи дека, статистички гледано, речиси 18.000 литри од нивното пиво се консумираат секој час во Хрватска. Затоа, пиварниците продадоа просечно повеќе од еден милион литри секој ден и повеќе од 43.000 литри пиво секој час, објави Даница.хр.