Вински саем во Белград на земјите од Отворен Балкан/Фото: Слободен печат/Весна Дамчевска

Влада: „Македонски“ има насекаде на настанот во Белград, а парите што се трошат се директна поддршка за бизнисот

Придавката „македонски“ ја има секаде на промотивниот материјал на Саемот за храна, вино и туризам во Белград, а парите што се трошат за активностите таму се директна поддршка на бизнисот, од што се очекуваат повеќекратни придобивки.

Вака Владата одговори на прозивките од опозицијата, откако ВМРО-ДПМНЕ на прес-конференција денеска обвини дека среде криза се трошат 400 илјади евра за промоција и се бара во промоцијата да не се споменува „Македонија и „македонско“.

„Апелираме да не се шират невистини, кои ни носат само штета. Настанот во Белград е значаен за промоција и поддршка на македонската економија и извозниот потенцијал на македонските вина и храна, но и важен за развој на туризмот како и за поврзување и заедничка соработка на земјите од регионот. Придавката ’македонски‘ може да се види секаде на промотивен материјал и е составен дел од сите материјали со кои се промовираат македонските производи, храна, вино и туризам. Сите досега објавени материјали во јавноста ја содржат таа придавка и истата е составен дел од материјалите на другите јазици“, велат од Владата во одговорот до „360 степени“.

За парите за промотивни активности, пак, велат дека се наменети за поддршка на македонските винарии и компании кои учествуваат на саемот, што според Владата, е директна поддршка на бизнисот.

„Согласно сериозноста и обемот на Саемот, промоцијата е наменета да се поддржат македонските винарии вкупно 42, три дестилерии и 10-тина производители на храна, како и промоција на туризмот, што е промоција на нашата економија. Воедно, напоменуваме дека се вклучени и буџетот опфаќа повеќе активности како што е посебниот настан ’Македонска вечер‘ со 400 посетители, бизнис заедницата од регионот и пошироко на кој македонските компании ќе се вмрежуваат и ќе го прошират својот извозен потенцијал“, велат од Владата.

Во објаснувањето за што се трошат предвидените пари оттаму посочуваат дека промотивните материјали како видеа, прошири и кампања на социјалните мрежи се на повеќе јазици, се дистрибуираат во сите три земји кои се дел од Отворен Балкан (Албанија, Србија и Северна Македонија).

Најавениот регионален фестивал за претставување на винарии од земјава и регионот за 7 септември во Струмица, исто така, е дел од активностите за кои ќе се потроши дел од буџетот.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот


error: Не е дозволено копирање на содржината !!