
Шок за потрошувачите – најпродаваните брендови на путерот не го поминаа тестот за квалитет!
Германските потрошувачи се познати по својата љубов кон путерот, без разлика дали е за појадок, готвење или печење. Сепак, нова студија на Штифтунг Варентест предизвика загриженост кај потрошувачите: некои од најпознатите и најкористените брендови на путер покажаа слаби резултати на тестот за квалитет. Од 30-те тестирани брендови на путер, два добро познати бренда беа особено разочарувачки и беа оценети како непрепорачани.
Препорачано
Тестот беше спроведен врз основа на критериуми како што се изглед, мирис, вкус, текстура, премачкување, микробиолошки квалитет и пакување. Посебно внимание беше посветено и на потенцијално штетни супстанции како што се остатоци од дезинфекција и минерални масла. Путери кои не го поминаа тестот: Слаткиот путер Aлнатура – беше оценет како „задоволителен“. Беше забележано истекување на масло и „бајат“ вкус. Дејриголд малку кисел ирски путер – беше оценет како „доволен“. Имаше непријатен мирис и микробиолошки неправилности, со зголемено присуство на заситени минерални масла.
Најдобрите путери се: Благо киселиот путер: Берхтесгаденер Ланд (2,54 €/250 g) и Веихенштефан (2,59 €), Сладок путер: Лидл Милбона Био (2,59 €) Кисел путер: Шварцвалдмилх (2,69 €) и Хемме Милх (2,59 € за 200 g). Иако путерот останува омилена состојка во германската и хрватската кујна, потрошувачите треба да обрнат внимание на резултатите од тестовите и советите за правилно складирање. Квалитетот и безбедноста на прехранбените производи секогаш треба да бидат на прво место, советува Феникс магазин.