Рено/ Фото Alexander Blinov / Alamy / Alamy / Profimedia

„Рено 4“ повторно на пазарот – еве како изгледа сега

Наследник на најпродаваното „рено“ на сите времиња, иконското „рено 4“ е во продажба. Моделот, продаден во повеќе од осум милиони примероци, сега доаѓа во значително поголеми димензии, со ретро дизајн и целосно електричен погон.

– „Рено 4“ е технолошки близнак на „рено 5“, со кој дели платформа и погонски склоп – се наведува во анализата на новиот модел.

Во електричната серија на „рено квартер“ седи покрај „Five“, Megane и Scenic E-Tech електричниот, додека следната година новиот Twingo ќе ја прошири понудата. Ова значи дека комплетниот „арсенал на енергетски ресурси“ на француската марка е инсталиран и во новото „рено 4“- пишува Каматица.

Исто како и „петката“, овој модел се тркала на платформата AmpR Small и носи решенија во кабината со дигитализиран инструмент екран (сериски 7, опционален 10,1 инчи) и 10-инчен централен екран на допир со напреден систем R Link со услуги на Google и виртуелен асистент. Основната варијанта има 90 kW (120 КС) и батерија од 40 kWh.
Помоќната варијанта има 110 kW (150 КС) и батерија од 52 kWh.

Забрзувањето до 100 km/h трае малку повеќе од осум или девет секунди, додека досегот, во зависност од верзијата, е 308 или 409 километри. „Четворката“ доаѓа со полнач од 11 kW, 80 или 100 kW. Корисен детаљ е двонасочниот полнач од 11 kW кој ја овозможува функцијата V2L (полнење на други уреди).

Главната разлика во споредба со „петката“ е во димензиите и функционалноста: „четворката“ е долга 4,14 метри (+22 см во споредба со „петката“), кабината е поудобна и сè изгледа пофункционално.
Адутите на дизајнот се деталите што го оживуваат духот на оригиналот, како што се тркалезните фарови и едноделната осветлена рамка со значката на „рено“. Модерниот впечаток е заокружен со подигнат концепт на кросовер со подигнат под 18 сантиметри од земјата.

Практичноста најмногу се чувствува во багажникот со волумен од 420 литри (+94 во споредба со „Петката“) со низок праг на товарење (60 см од земјата), генијални прегради, преклопна задна клупа и совозачко седиште кое се преклопува во рамен под.

Функцијата „One Pedal“ (достапна од нивото на опрема Techno) претставува четврто ниво на регенеративно сопирање и се активира со рачки на воланот. Таа собира максимална енергија за сопирање додека автомобилот забавува и запира без да ги активира сопирачките.

„Рено 4“ започнува со цена од 30.990 евра и сериска гаранција од пет години или 100.000 поминати километри. Стандардната опрема, меѓу другото, вклучува автоматски клима уред, задни сензори за паркирање и камера, 18-инчни тркала и автоматски систем за сопирање.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот