
„Рено 4“ повторно на пазарот – еве како изгледа сега
Наследник на најпродаваното „рено“ на сите времиња, иконското „рено 4“ е во продажба. Моделот, продаден во повеќе од осум милиони примероци, сега доаѓа во значително поголеми димензии, со ретро дизајн и целосно електричен погон.
Препорачано
-
1
-
2
-
3
– „Рено 4“ е технолошки близнак на „рено 5“, со кој дели платформа и погонски склоп – се наведува во анализата на новиот модел.
Во електричната серија на „рено квартер“ седи покрај „Five“, Megane и Scenic E-Tech електричниот, додека следната година новиот Twingo ќе ја прошири понудата. Ова значи дека комплетниот „арсенал на енергетски ресурси“ на француската марка е инсталиран и во новото „рено 4“- пишува Каматица.
Исто како и „петката“, овој модел се тркала на платформата AmpR Small и носи решенија во кабината со дигитализиран инструмент екран (сериски 7, опционален 10,1 инчи) и 10-инчен централен екран на допир со напреден систем R Link со услуги на Google и виртуелен асистент. Основната варијанта има 90 kW (120 КС) и батерија од 40 kWh.
Помоќната варијанта има 110 kW (150 КС) и батерија од 52 kWh.
Забрзувањето до 100 km/h трае малку повеќе од осум или девет секунди, додека досегот, во зависност од верзијата, е 308 или 409 километри. „Четворката“ доаѓа со полнач од 11 kW, 80 или 100 kW. Корисен детаљ е двонасочниот полнач од 11 kW кој ја овозможува функцијата V2L (полнење на други уреди).
Главната разлика во споредба со „петката“ е во димензиите и функционалноста: „четворката“ е долга 4,14 метри (+22 см во споредба со „петката“), кабината е поудобна и сè изгледа пофункционално.
Адутите на дизајнот се деталите што го оживуваат духот на оригиналот, како што се тркалезните фарови и едноделната осветлена рамка со значката на „рено“. Модерниот впечаток е заокружен со подигнат концепт на кросовер со подигнат под 18 сантиметри од земјата.
Практичноста најмногу се чувствува во багажникот со волумен од 420 литри (+94 во споредба со „Петката“) со низок праг на товарење (60 см од земјата), генијални прегради, преклопна задна клупа и совозачко седиште кое се преклопува во рамен под.
Функцијата „One Pedal“ (достапна од нивото на опрема Techno) претставува четврто ниво на регенеративно сопирање и се активира со рачки на воланот. Таа собира максимална енергија за сопирање додека автомобилот забавува и запира без да ги активира сопирачките.
„Рено 4“ започнува со цена од 30.990 евра и сериска гаранција од пет години или 100.000 поминати километри. Стандардната опрема, меѓу другото, вклучува автоматски клима уред, задни сензори за паркирање и камера, 18-инчни тркала и автоматски систем за сопирање.