
Николоски: Со брзата пруга од Скопје до Солун ќе се патува само 1 час и 20 минути, а до Атина за околу четири часа
Изградбата на брзата пруга низ Македонија ќе биде најзначајниот инфраструктурен проект во Југоисточна Европа и ќе донесе огромен економски бенефит за целиот регион, истакна вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски.
Препорачано
Тој нагласи дека проектот значително ќе го намали времето на патување. Од Скопје до Солун ќе се патува само 1 час и 20 минути, а до Атина за околу четири часа.
– Брзата пруга колку што е бенефит за Македонија, уште повеќе е за Грција, бидејќи целосно ќе ги отвори солунското и атинското пристаниште кон Централна Европа. Веќе во првата година од нејзиното пуштање во употреба, приходите на македонските железници ќе се зголемат од сегашни 12 милиони на 120 милиони евра – рече Николоски.
Грчките власти, според него, се согласни уште следната година да почнат изградба на двоколосечна пруга од Солун до Гевгелија, по примерот на македонската страна, а директорите на железничките претпријатија на двете земји веќе ги усогласуваат техничките детали.
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
-
Најново
-
Најчитано
-
7мин
-
15мин
-
28мин
-
28мин
-
38мин
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Препорачано од оваа категорија
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5