Лидл/ Фото: EPA-EFE/TOMS KALNINS
Лидл/ Фото: EPA-EFE/TOMS KALNINS

Лидл ја започнува меѓународната кампања „Лидл. Вреди.“

Лидл ја започнува својата прва меѓународна кампања за брендот во 31 европска земја под слоганот „Лидл. Вреди.“ Кампањата за компанијата Лидл претставува повеќе од рекламна порака – тоа е ветување и емотивен мост до сите потрошувачи. Ветувањето на компанијата „Лидл. Вреди.“ е ветување за милионите луѓе кои ни веруваат секој ден, бидејќи Лидл верува дека секој човек треба да има право на пристап до производи кои се одржливи, со висок квалитет и по прифатливи цени. Новиот слоган и пораката на компанијата до потрошувачите одат подалеку од ветувањето за најдобар сооднос цена-квалитет.

На овој начин, Лидл создава вистинска вредност за потрошувачите, вработените и деловните партнери, поставувајќи во темелите на силен и одржлив бренд ветување кое е реално и вредно, и денес и во иднина. Кампања „Лидл. Вреди.“ Кампањата за брендот трае од 22 септември до крајот на октомври и се потпира на интегрирана медиумска стратегија на сите релевантни канали, која е дизајнирана да ги изненади и емоционално да ги допре потрошувачите, објаснува Иван Медаковиќ, раководител на маркетинг во Лидл Србија, за Данас.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот