Илустративна фотографија

Компании посредници се нудат да помогнат ако доцни летот или багажот е изгубен, ама за тоа наплаќаат „дебели“ провизии

Авиосообраќајот е веќе полн со посредници кои победуваат во споровите за исплата на надомест за одложен лет или изгубен лет багаж, но никој од нив не го прави ова за џабе. Провизиите обично се 20-30%, но често и до 45% од износот. Интернетот е полн со реклами на вакви компании, најчесто со огромни букви и бројките најавуваат дека добивате 400 евра – износот што го должи на авиокомпанијата во случај на доцнење на средно долг лет во Европа, предупредува „24Часа.бг“.

Во случај на доцнење на летот, авиокомпаниите должат компензација, но многу често патниците правото на тоа го добиваат од фирми посредници. Обично таквите компании ги тераат клиентите да потпишат стандарден формулар кој патникот го отстапува правото да добие надоместок на компанијата. Во последните години на европските аеродроми, патниците масовно ги чекаат претставници на вакви компании, кои обично делат формулари за пополнување на место. Со оглед на тоа дека тие немаат пристап до самите аеродромски порти, обично ги чекаат патниците на делот „пристигнувања“ и великодушно се нудат да ја преземат целата работа при извршувањето на надоместокот.

Кога авионската карта се купува преку туристичка агенција, обично таа ја презема работата за обезбедување на компензација за одложен лет или оштетен багаж.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот