
Франција го казни Шеин со 150 милиони евра за рекламните „колачиња“
Во среда, кинескиот гигант за брза онлајн мода Шеин беше казнет со 150 милиони евра од француската агенција за заштита на податоци за неправилна употреба на „колачиња“ на нејзината веб-страница, односно собирање податоци за потрошувачите. Компанијата најави жалба. Националната комисија за информатика и слободи, владиното тело задолжено за спроведување на заштитата на податоците за потрошувачите, изјави дека веб-страницата на Шеин не е во согласност со прописите за собирање податоци за потрошувачите без нивна согласност, информира Кликс.ба.
Препорачано
Кога корисниците што ја пребаруваа француската страница на Шеин ги исклучија „колачињата“, мали датотеки што им овозможуваат на веб-страниците и огласувачите да ги идентификуваат индивидуалните корисници и да ги следат нивните навики за прелистување, некои сè уште беа пронајдени на компјутерите на корисниците, се вели во соопштението на комисијата во кое детално се опишува тестот што го спроведе на страницата во август 2023 година.
Според Општата регулатива за заштита на податоците на Европската унија, „колачињата“ се сметаат за лични податоци бидејќи се користат за идентификување на клиентите и прикажување на насочени реклами за нив, а веб-страниците мора да добијат согласност за нивна употреба. Големината на Шеин, исто така, влијаеше на одлуката, додаде комисијата, забележувајќи дека 12 милиони француски жители ја посетуваат страницата секој месец. Шеин, која продава фустани за 12 евра и фармерки за 20 евра, се соочи со критики во Франција, каде што пратениците поддржаа закон за регулирање на брзата мода, кој, доколку се спроведе, ќе ѝ забрани на Шеин да се рекламира.