
„Фолксваген“ го прекинува производството на „туарег“
„Фолксваген“ се збогува со теренскиот автомобил „туарег“, бидејќи е премногу скап за производство на склопувачка линија. Поевтин модел наречен „таврон“ го зазема местото на најголемиот теренски автомобил на брендот во Европа.
По 24 години на пазарот, овој бренд на автомобили одлучи да го повлече големиот теренски автомобил „фолксваген туарег“ од производство. Ќе биде заменет со нов, но поевтин модел „фолксваген тејрон“. „Туарег“ беше лансиран уште во 2002 година и беше клучен дел од стратегијата на „Фолксваген“ да се позиционира повисоко на пазарот.
Препорачано
Автомобилот беше развиен во тесна соработка со „Порше“ и делеше платформа со првата генерација на „порше кајен“. Проектот беше многу личен за тогашниот шеф на „Фолксваген“, Фердинанд Пиех. „Туарег“ требаше да ја демонстрира техничката моќ на „Фолксваген“. Моделот ја сподели и технологијата со луксузниот седан Phaeton, што беше престижен проект за германскиот гигант.
Сепак, времињата се променија во „Фолксваген“. Фокусот повеќе не е на истиот тип престижни автомобили. Според информациите што ги даде Autocar, времето на „туарег“ е завршено. „Фолксваген“ сега инвестира во новиот модел „таврон“.
„Таврон“ нуди пофлексибилен ентериер и пониска цена во споредба со „туарег“. Тој ќе стане најголемиот SUV на „Фолксваген“ во Европа, достапен како петседишна и седумседишна верзија. Во верзијата со 2,0-литарски бензински мотор (TSI) и погон на сите четири тркала, може да влече до 2.500 килограми.
Електричен голф и намалувања на фокусот на „туарег“ не е единствениот модел што ја напушта програмата. Електричниот модел ID.5, претставен во 2021 година, исто така ќе биде повлечен. Овој електричен автомобил во форма на купе беше специјално наменет за кинескиот пазар, но никогаш не стана голем хит и се очекува постепено да биде повлечен од производство во 2027 година. „Фолксваген“, исто така, размислува за нов електричен семеен автомобил како замена за стариот „туран“.
Според извори блиски до менаџментот, тие планови сега се на чекање, а развојот на такво возило би можел да го преземе „Шкода“. Фокусот сега е на SUV и кросовер модели. Во исто време, тимот за развој во Брауншвајг е под голем притисок. Друг важен проект привлекува големо внимание – развојот на електрична верзија на „голф“. Повлекувањето на моделот се случува истовремено со големите намалувања на вработените во компанијата. Како што претходно објави Boosted, „Фолксваген“ веќе побарал од 20.000 вработени во Германија да ја напуштат компанијата.