
„Еуростар“ планира нови 50 возови за директни линии од Лондон до Франкфурт и Женева
Компанијата „Еуростар“ објави дека се планира флота од 50 нови возови, со вредност од околу 2 милијарди евра или 1,7 милијарди фунти , да биде во функција до почетокот на 2030-тите, со која ќе се воведат директни железнички услуги од Лондон до Германија и Швајцарија, пренесува Би-Би-Си.
Препорачано
Времето на патување помеѓу Лондон и Франкфурт ќе биде околу пет часа, а до Женева околу пет часа и 20 минути.
Но, постојат прашања во врска со проширувањето, бидејќи фирмата треба да се осигури дека има доволно простор за повеќе возови во својата депоа во источен Лондон.
Шефицата на „Еуростар“ изјави дека има силна побарувачка за патување со воз низ Европа, и покрај предизвиците од повисоките оперативни трошоци и инфлацијата што ги стеснува буџетите на клиентите.
„Ново златно доба на меѓународно одржливо патување е тука“, рече извршната директорка Гвендолин Казенав, додавајќи дека клиентите „сакаат да патуваат подалеку со воз од кога било досега“.
Воведувањето на новите возови, кои ќе ги заменат некои постари, ќе доведе до зголемување од 30% на возовите што го опслужуваат Лондон.
Фирмата, исто така, планира предложената нова флота да опслужува директна линија до Женева од Амстердам и од Брисел. Изјави дека работи со партнери за да ги воведе новите линии во функција.
Не е јасно дали линиите до Франкфурт и Женева ќе вклучуваат запирања на патот за патниците да се качат или да излезат.
Сепак, предлозите на „Еуростар“ не се фиксни. Неговиот железнички магацин Темпл Милс во источен Лондон е единственото депо во Велика Британија кое може да ги смести поголемите возови што се користат во континентална Европа и кое веќе е поврзано со линијата преку Ла Манш.
Целата инфраструктура по должината на линијата, вклучувајќи го и Темпл Милс, е во сопственост на Лондон Сент Панкрас Хајспид, владина организација претходно позната како ХС1. Моментално, ја користи исклучиво „Еуростар“, кој ја управува линијата со долгорочен закуп.
Но, постојат неколку други фирми кои сакаат да започнат со услуги помеѓу Лондон и континентална Европа. Меѓу нив се шпанскиот стартап „Еволин“, „Вирџин“ на Ричард Бренсон и партнерството помеѓу „Џемини Трејнс“ и „Убер“.
Канцеларијата за железници и патишта (ОРР) изјави за Би-Би-Си дека ги разгледува предлозите од овие фирми за користење на Темпл Милс, како и плановите на Евростар за зголемување на услугите.
Регулаторот веќе изјави дека депото има доволно простор или да смести проширена флота на „Еуростар“ или да смести возови на конкурентска компанија – но не и за двете.
Во овој случај, фирмата претходно изјави дека „ќе продолжи да ги охрабрува приватните инвестиции во нови депоа надвор од Темпл Милс, за кои постојат многу опции“.
Соопштението на „Еуростар“ дојде откако компанијата објави зголемување од 5% на патници во 2024 година во споредба со претходната година.
Минатата година имаше рекордни 19,5 милиони патници на сите свои услуги. Компанијата, исто така, соопшти дека ќе ја зголеми фреквенцијата на својата најпопуларна рута помеѓу Лондон и Париз.
Моментално, лондонските возови на „Еуростар“ одат до Париз, Брисел и Амстердам, а за време на скијачката сезона и до Француските Алпи. Исто така, сообраќа возови во Франција, Германија, Холандија и Белгија.
„Гетлинк“, кој е сопственик на тунелот под Ла Манш, потпиша договор во февруари со „Лондон Сент Панкрас Хајспид“ за зголемување на бројот на услуги што сообраќаат кон Европа.