Директорот на „Рајанер“ најави големи промени за патниците од ноември, за другите компании рече: „Ќе банкротираат“

Директорот на нискобуџетната авиокомпанија „Рајанер“, Мајкл О’Лири, изјави дека во наредниот период може да има нови пресврти кога станува збор за авиокомпаниите во Европа- пишува Кликс.ба.

Во интервју за „Кориере дела Сера“, О’Лири изјави дека може да се очекува голем број авиокомпании во Европа да банкротираат во наредните месеци.

„Би рекол во следните неколку месеци, како што се приближуваме кон зимата. Проблемот во Европа е што има многу авиокомпании кои се преправаат дека се нискобуџетни, но имаат висока структура на трошоци. „Визер“ никогаш не остварил профит. И ќе има и други мали оператори кои ќе се борат на пазарот. Ќе има повеќе банкроти пред Божиќ. Исто така мислам дека „Визер“ е во проблеми“, рече тој.

На прашањето дали го гледа „Визер“ како конкурент во Источна Европа, О’Лири истакна:

„О, не, тоа се наши пазари. „Визер“ нема свој. Тие ја ризикуваа сопствената иднина. За време на ковид, ги продадоа своите авиони и ги изнајмија назад по високи каматни стапки. Во последниве години ја проширија својата флота купувајќи авиони од нивниот главен акционер. Потоа се обратија до банката да ги рефинансира со овие скапи договори за продажба и повторно изнајмување. Во последните пет години, „Визер“ ги евидентираше профитите од овие договори во својот биланс на состојба, како да се некакви „Понци шеми“. Колку повеќе растете, толку повеќе профит остварувате. Но, сега престана да расте и повеќе не може да го прави тоа“, објасни тој.

Тој е исто така на мислење дека другите компании со низок буџет се во опасност.

„Дури и Изиџет не е во проблеми, но не расте. Само има силно присуство на лондонскиот Гетвик, парискиот Шарл де Гол и Орли, како и во Швајцарија“, вели тој.

Директорот на Рајанер, исто така, се осврна на спорот со Еон, шпанската компанија што врши контрола на летови.

-Нè обвинија дека лажеме. Што, со оглед на тоа што го кажа поранешен политичар кој сега ја води Aena, кажува сè. Монополот на аеродромот го обвинува клиентот за изнуда. Ситуацијата во Шпанија е доста едноставна. Aena има оваа визија: „Тоа е наш монопол, ние управуваме со аеродромите“. Тие наплаќаат во суштина иста цена по патник во Барселона и Мадрид како што наплаќаат на регионалните аеродроми како што се Ваљадолид, Херез и Сантијаго. А Сантијаго и Ваљадолид се проклето празни, додека сите сакаат да одат во Мадрид, Барселона, Малага и Палма – објасни тој.

Тој, исто така, нагласува дека целта на „Рајанер“ отсекогаш била да ги промени правилата на играта во земјите и да ги укине даноците што ги сметаат за непотребни.

„Водиме кампања за пониски трошоци и пониски даноци за воздушниот сообраќај. Мојата работа е да викам, да се жалам и да протестирам против регионалните аеродроми во Шпанија и против данокот на совет во Италија. Во меѓувреме, растеме како луди во Полска. Растеме во Велика Британија. Тоа е она што мора да го направиме“, рече тој.

Дополнително, О’Лири се осврна на фактот дека на 12 ноември билетот ќе биде достапен само преку апликацијата на „Рајанер“.

 

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот