
Дали лажните парфеми ќе им пресудат на луксузните брендови: во парфемската индустрија се води тивка војна
Ако земете шише парфем, тогаш ќе видите дека списокот на состојки користи општи термини, како што се зборовите „парфем“ или „мирис“. Сепак, во секој парфем се наоѓа она што е познато како негов состав и е строго чувана деловна тајна. Тоа е толку строго чувана тајна што дури и тие што ги прават тврдат дека не знаат што има во нивните мириси, пишува Кликс.ба.
Препорачано
Мистериозните куќи за мириси, за кои веројатно никогаш не сте слушнале, ги снабдуваат повеќето познати брендови на парфеми. Често овие исти куќи истовремено произведуваат мириси за неколку брендови како што се Клои и Ив Сен Лоран. Сета оваа мистерија придонесе одредени брендови да бидат оригинални и уникатни. Но, во последниве години, овие брендови водат тивка војна против куќите кои се обидуваат да ги копираат нивните мириси.
Имитации на оригинални брендирани парфеми постојат веќе некое време, но во последно време на социјалните мрежи, се промовираат како поевтини алтернативи. Има се повеќе компании кои продаваат парфеми „инспирирани“ од дизајнерски брендови. Тие се познати како куќи за парфеми кои не се преправаат дека се „вистинската работа“ и не се обидуваат да го сокријат она што го копираат. Неименуваните инсајдери од допинг индустријата на Скај Њус тврдат дека не е случајно што фалсификуваните парфеми мирисаат исто како и брендираните.
Зара, Маркс и Спенсер, Х&M одбија да коментираат за ова прашање. Оригиналните брендирани парфеми чинат многу. Ко-основачот и извршен директор на онлајн продавницата за парфеми Дјуошоп, Амир Аван истакна дека многу луѓе купуваат имитации на парфеми поради зголемените трошоци за живот. На неговата онлајн продавница се регистрирани повеќе од милион корисници. Бекилоу Браун, парфимер и ко-основач на брендот за целосно природни мириси Aлтра, истакна дека лажните производители на парфеми едноставно профитираат од туѓите инвестиции, без да мораат да работат.