
Зошто два милиони Грци сакаат да купуваат на зелените пазари?
Земјоделските пазари остануваат популарно место за грчките потрошувачки пазари. Ова се наодите од најновото истражување на „Метрон Анализа“, кое беше спроведено во име на Операторот на земјоделски пазари на регионот Атика, за перцепциите и предизвиците за земјоделските пазари на Атика. Главните наоди од анкетата покажуваат дека земјоделскиот пазар продолжува да ја извршува својата важна економска и социјална улога. 68% од испитаниците наведуваат дека нивното домаќинство го посетува земјоделскиот пазар, и всушност 3 од 4 од нив неделно и со висок вкупен индекс на задоволство, бидејќи повеќе од 8 од 10 наведуваат дека се целосно/доста задоволни од своето искуство на земјоделскиот пазар, што е исто така точка на социјален контакт.
Препорачано
Главните причини зошто потрошувачите ги претпочитаат земјоделските пазари се комбинација од квалитетни и свежи производи по прифатливи цени и во широк спектар, додека повеќе од 8 од 10 од нив се согласуваат дека услугата од страна на продавачите е карактеристична за земјоделскиот пазар. Од друга страна, главните причини зошто другите потрошувачи не го избираат земјоделскиот пазар се незгодното работно време/ден и локација, додека главните проблеми идентификувани од професионалците на земјоделските пазари се куповната моќ на потрошувачите и зголемувањето на оперативните трошоци, што во моментов го притиска земјоделскиот пазар. Целокупната евалуација на земјоделските пазари спроведена со анкетата покажува дека ова е важна институција за животот на градот, која треба суштински да се поддржи. Предизвиците со кои се соочува се повеќедимензионални, па затоа е потребна соработка на сите вклучени страни: потрошувачи, професионалци, локалната заедница.
Особено, што се однесува до потрошувачите, 49% од жителите на Атика, околу 2 милиони граѓани, купуваат главно од нејзините 271 земјоделски пазари, додека 68% купуваат и од земјоделски пазари и супермаркети. 70% купуваат овошје и зеленчук, а останатите купуваат риба, јајца, јаткасти плодови, облека и обувки, предмети за домаќинството итн. 71% ги претпочитаат земјоделските пазари поради квалитетот и разновидноста, додека 67% ги претпочитаат земјоделските пазари поради цените. 27% од потрошувачите трошат до 20 евра, 48% од потрошувачите трошат од 20–40 евра, а 19% од потрошувачите од 40–60 евра. 83% велат дека се доста задоволни од производите и цените на земјоделските пазари, 16% се делумно задоволни, додека 1% воопшто не се задоволни, анализира То Вима.