Linja e quajtur "dëshira" do të hyjë në kolonën - ndërtim

Flamujt maqedonas dhe bullgar / Foto: MPB

Më 11 tetor në Bruksel do të prezantohen investimet kapitale vendase në infrastrukturën hekurudhore dhe më 29 tetor do të fillojnë punimet për ndërtimin e hekurudhës drejt Bullgarisë.

Sot, nesër, pasnesër, vitin tjetër... Dhe kështu për gati 30 vjet. Shprehja "hekurudhë për në Bullgari", ndërtimi i së cilës filloi në 1994, por nuk vazhdoi, është bërë sinonim i një historie të gjatë dhe të papërfunduar. Ndërtimi i tij ishte premtuar në çdo program elektoral të partive dhe pothuajse në çdo buxhet të shtetit u caktuan mjete për të, e më pas u ricaktuan për nevoja të tjera. Pritet që kjo histori të marrë përfundimin këtë muaj, pra fillimin e ndërtimit me afate të përcaktuara.

E ndërsa bullgarët në RSM po përgatiten për hapjen e nesërme të një klubi kulturor në Ohër, i cili do të mbajë emrin “Car Borisi i Tretë”, akt që nuk çon në forcimin e besimit mes dy vendeve fqinje, RSM tashmë është duke bërë përgatitjet përfundimtare për hapin që do të sjellë vlerë më të madhe të shtuar në marrëdhëniet me Bullgarinë. Në terren ka nisur mobilizimi i mekanizimit dhe ekipeve të ekspertëve që duhet të nisin aktivitetet ndërtimore për lidhjen hekurudhore me fqinjin lindor.

Prezantimi në Bruksel

Hari Lokvenec, drejtori i Ndërmarrjes Publike Infrastruktura Hekurudhore – RSM Railways, njofton për DV se më 11 tetor do të udhëtojë për në Bruksel, ku para eurodeputetëve dhe donatorëve do të prezantohen investimet aktuale kapitale në infrastrukturën hekurudhore. Ndërsa fillimi zyrtar i aktiviteteve ndërtimore për dy faza të hekurudhës është planifikuar për më 29 tetor: seksioni Kumanovë - Beljakovcë, në të cilin punimet ndërtimore do t'i kryejë kompania austriake "Strabag", si dhe Beljakovc - Kriva Pallankë. seksion, për të cilin kontraktor është kompania turke “Gülermak”.

Lokveneci nuk e fsheh kënaqësinë që ky projekt kapital do të nisë së shpejti, në dy nga tre seksionet gjithsej. I pari nga Kumanova në Beljakovcë është 31 kilometra dhe do të kushtojë 40,5 milionë euro, ndërsa periudha e performancës është 24 muaj. Në atë pjesë të Korridorit 8 do të ndërtohen tre stacione hekurudhore dhe gjashtë stenda. Seksioni i dytë nga Beljakovca deri në Kriva Pallankë, me gjatësi prej 34 kilometrash, ka një periudhë ndërtimi prej 36 muajsh, do të ketë dy stacione hekurudhore, tre tribuna dhe do të kushtojë 155 milionë euro. Për pjesën e tretë, nga Kriva Pallanka deri në kufirin me Bullgarinë, deri në fund të vitit duhet të shpallet tender për përzgjedhjen e kontraktorit. Në fakt është faza më e vështirë dhe më e shtrenjtë (405 milionë euro), sepse janë planifikuar 24 tunele dhe 24 ura në një gjatësi prej 51 kilometrash, që do të thotë se do të ketë një tunel dhe dy ura për çdo kilometër.

E rëndësishme për rajonin

Sivjet u shënuan 149 vjet nga hekurudhat e Maqedonisë, të llogaritura nga 9 prilli i vitit të largët 1873, kur treni i parë i tërhequr nga lokomotiva me avull mbërriti nga Selaniku në Veles, akt ky që konsiderohet si fillimi i lidhjes hekurudhore të Maqedonisë me Bota. Megjithatë, fakti që vendi ka mbetur pa lidhje hekurudhore me Bullgarinë, në periudhën e kaluar shpesh është vënë në kontekst politik, me vërejtje për mungesën e vullnetit për të ndërtuar lidhje transporti dhe pasagjerësh mes dy vendeve.

Ndërtimi i Korridorit 8, me të cilin qytetarët dhe ekonomia duhet të kenë akses hekurudhor nga Deti i Zi në Detin Adriatik, sjell përfitime edhe për RSM-në, ka një rëndësi strategjike për Bullgarinë, por edhe për rajonin në tërësi. Në këtë kontekst, këto ditë edhe Bullgaria ka arsye të jetë e lumtur. Tre ditë më parë, Komisioni Evropian miratoi programin e parë të madh të infrastrukturës për Bullgarinë nga periudha e re programore 7-vjeçare. Bëhet fjalë për programin “Lidhja e transportit”, me vlerë 1,61 miliardë euro, që është edhe një nga shumat më të mëdha për programet bullgare. Me investimet e planifikuara, fqinji lindor duhet të promovojë përdorimin e mënyrave ekologjike të transportit dhe lëndëve djegëse alternative, si dhe përmirësimin e cilësisë së infrastrukturës rrugore, hekurudhore dhe detare. Ndër to, një nga investimet më të rëndësishme të planifikuara është ndërtimi dhe modernizimi i një seksioni hekurudhor përgjatë korridorit Orient/Mesdhetar Lindor, duke përfshirë lidhjen hekurudhore midis Bullgarisë dhe Maqedonisë së Veriut.

Teksti është marrë nga Deutsche Welle.

[sc name=”dw” ][/sc]

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës