
Шеин ги крши европските прописи со тоа што охрабрува „прекумерно трошење“
Кинеската компанија за онлајн облека Шеин ги крши европските прописи со тоа што се обидува да ги измами клиентите да потрошат повеќе отколку што планирале, ја предупреди здружението на потрошувачи БЕУЦ на Европската комисија. Шеин ги предупредува клиентите дека ќе изгубат попусти ако излезат од апликацијата, ги одбројува минутите при купување и ги влече во навидум бесконечна сесија на прелистување, објави Хина. Кинеската компанија, исто така, често испраќа известувања до потрошувачите, нагласува здружението, забележувајќи дека апликацијата испратила дури 12 известувања на еден мобилен телефон за 24 часа. Продавачите на стоки на интернет се обидуваат да скокнат врз клиентите и да им се закачат за да можат да донесат одлука за купување без „премногу“ размислување.
Препорачано
„Ваквите тактики суптилно влијаат врз однесувањето на потрошувачите и честопати ги наведуваат да купат производ што дури и не го планирале, односно да ја загрозат својата приватност“, се вели на веб-страницата на Организацијата за економска соработка и развој (ОЕЦД). „Методот е дизајниран да поттикне масовна потрошувачка, што ви е потребно ако сте во брза мода“, објаснува извршниот директор на БЕУЦ, Агустин Рејна.
„БЕУЦ нема да се откаже сè додека Шеин не ја прекине оваа практика“, додаде Рејна. „Прашањето е дали ќе бидат доволно мотивирани да престанат, бидејќи добро знаат како таквата одлука би можела да влијае на обемот на продажба“, додаде Рејна.
На жалбата поднесена од БЕУЦ до Европската комисија и Европската мрежа за заштита на потрошувачите им се придружија 25 организации-членки на здружението од Холандија, Германија, Франција, Чешка, Данска, Белгија, Франција, Шпанија, Австрија, Норвешка, Словенија, Бугарија, Грција, Полска, Швајцарија, Унгарија, Словачка, Белгија, Италија, Луксембург и Кипар, пренесува АлЏезира Балканс.