
Мекдоналдс во проблеми: прометот не паднал вака уште од 2020 година!?
Прометот во рестораните на „Мекдоналдс“ неочекувано се намали во првиот квартал од оваа година, бидејќи економската неизвесност влијаеше врз клиентите, објави АП. Продажбата на „Мекдоналдс“ во истата продавница, или продажбата на локации отворени најмалку една година, се намали за 1 процент на глобално ниво во периодот јануари-март.
Препорачано
Проблемот беше особено изразен во рестораните во САД, каде што продажбата во истите продавници се намали за 3,6 проценти. Тоа беше најголемиот пад во САД што го забележа „Мекдоналдс“ од 2020 година, кога пандемијата ги затвори продавниците, рестораните и другите јавни простори. „Мекдоналдс“ одговори со проширување на своето мени во САД, што им овозможува на клиентите да купат еден производ за еден долар, кога го купуваат тој производ по полна цена.
Приходите на синџирот ресторани во Чикаго се намалија за 3 проценти на 5,95 милијарди долари, што е помалку од прогнозите на аналитичарите од 6,09 милијарди долари, според „ФактСет“. Акциите на „Мекдоналдс корпорејшн“ паднаа за нешто повеќе од еден процент пред отворањето на пазарот денес. Минатата недела, конкурентот на „Мекдоналдс“, „Чипотл“, исто така, објави послаба продажба во истиот ресторан во првиот квартал. Извршниот директор на „Чипотле“, Скот Боутрајт, рече дека загриженоста за економијата е „огромна причина“ зошто потрошувачите јадат поретко надвор, пишува „СЕЕ.биз.еу“.