
„Лего“ постигна рекордна продажба
Данскиот производител на играчки „Лего“ соопшти во средата дека неговата продажба во првата половина од годината се зголемила за 12 проценти на рекордни 34,6 милијарди дански круни (4,64 милијарди евра), благодарение на партнерствата со други големи брендови, вклучувајќи ги Формула 1 и Јура Парк. Лего објави раст на сите свои пазари, вклучувајќи ја и Кина, каде што се соочи со предизвици во последните години.
Препорачано
Партнерствата со брендови како Формула 1, Фортнајт и Јура Парк помогнаа во зголемувањето на продажбата низ потрошувачките сегменти. Компанијата лансираше рекордни 314 нови сетови во првата половина од годината, и покрај економските неизвесности поврзани со трговските тензии, Лего не забележа дека Американците се одлучуваат за поевтини производи.
Оперативниот профит во првите шест месеци се зголеми за 10 проценти, на девет милијарди круни, со поддршка на глобалната производствена мрежа на Лего, која вклучува шест фабрики низ Данска, Унгарија, Чешка, Мексико, Кина и Виетнам. Лего го проширува својот најголем производствен погон во Монтереј, Мексико, и во Унгарија, додека изградбата на нова американска фабрика во Вирџинија се очекува да биде завршена во 2027 година.
Конкурентите на Лего, вклучувајќи ги Мател, производителот на франшизата Барби, и Хасбро, производителот на Моето мало пони, остануваат изложени на нестабилност на тарифите поради нивната зависност од кинеското производство.