
Кризата стигна и до „Мекдоналдс“, паѓа продажбата на хамбургери
„Мекдоналдс“ има намера да ја преиспита својата ценовна стратегија, откако клиентите покажаа помал интерес за неговите производи и со тоа ја намалија продажбата во капацитетите на овој американски гигант од индустријата за брза храна.
Препорачано
Продажните места отворени минатата година бележат пад на продажбата од еден отсто во периодот април-јуни во однос на истиот период лани. Ова е прв пад на продажбата по пандемијата. Падот дојде и покрај тоа што синџирот хамбургери нуди попусти за готовина за да се обиде да ги придобие клиентите кои се свесни за трошоците, како и оние што го бојкотираат ланецот поради војната меѓу Израел и Газа, пишува Политика.
Шефот Крис Кемпински рече дека лошите резултати ја принудиле компанијата „сеопфатно да ги прегледа“ цените. Директорите ги истакнаа неодамнешните промоции, како што е среќен оброк од 5 долари во САД и кампања во ОК каде што гостите можат да изберат три артикли за 3 фунти. Се очекува ваквите акции да бидат продолжени во наредните месеци, а компанијата најави дека работи и со франшизите на други „вредности“.
„Мекдоналдс“ се соочува со реакција од клиентите по значителното зголемување на цената за време на пандемијата на коронавирус. Просечната цена на „Биг мек“ во САД, која сега изнесува 5,29 долари, е зголемена за 21 отсто во однос на 2019 година.
Зголемувањето на цените, како одговор на инфлацијата, „ги принуди потрошувачите да ги преиспитаат своите купувачки навики“, призна Кемпински.