
Кој платил, а не добил душек Дормео, парите да си ги бара од стечајниот управник!
Дали купивте душек од пропаднатата компанија Студио Модерна? Дали ја плативте фактурата издадена од компанијата, а не ја добивте пратката? Сојузот на потрошувачи на Словенија подготви инструкции за потрошувачите кои нарачале стока од споменатата компанија како да си ги вратат парите.
Препорачано
Компанијата „Студио Модерна“ во сопственост на Сандија Ческ, позната по брендовите Дормео, Делимано и Топ Шоп, кои наидоа на тешки финансиски проблеми пред година и пол, на 28 август влезе во стечај, пишува Н1 Словенија. Компанијата на тој начин ги затвори вратите на своите филијали преку ноќ, ја прекина онлајн продажбата и повеќе не е достапна за потрошувачите.
Изминативе денови, Сојузот на потрошувачи на Словенија (ЗПС) го контактираа многу потрошувачи на кои компанијата – и покрај авансната откупна цена – не им ја доставила стоката. ЗПС ги советува сите оштетени да поднесат барање што е можно поскоро.
„Апликацијата можете да ја поднесете најдоцна до 28 ноември годинава лично на пријавата или по препорачана пошта на адресата: Oкружен суд во Љубљана, Taвчарјева 9, 1000 Љубљана“, објаснуваат оттаму. Побарувањата се поднесуваат навреме доколку се поднесени на пријавата или испратени по препорачана пошта до наведениот датум. Рокот за пријавување на побарувањата е три месеци од известувањето за поведување на стечајна постапка. Доколку не го пријавите побарувањето до овој рок, побарувањето против доверителот ќе престане. Дури и оние потрошувачи кои ја платиле стоката со кредитна картичка мора да го пријават побарувањето до 28 ноември, објаснуваат од ЗПС.
За сите дополнителни информации, купувачите можат да се обратат кај стечајниот администратор Шпела Турк на е-поштата: стечај.студиомодерна@одветник-турк.си. Своето прашање можат да го поднесат преку онлајн формулар на веб-страницата на Комората на стечајни управители.