Празни шини Македонска железница / Фото: Слободен печат / Драган Митрески

Италијанците ги поврзуваат северот и југот со мега-проект од 1,6 милијарди евра

Италија се впушта во масивни инфраструктурни проекти, од кои еден од најважните е изградбата на новата двонасочна брза железница Салерно-Реџо Калабрија. Централниот елемент на овој проект е тунелот Сантомарко, долг 15 километри. Конзорциум предводен од Webuild е задолжен за извршување на работата, што вклучува употреба на четири машини за дупчење тунели, изградба на девет моста и два вијадукти. Како дел од проектот, ќе се изгради нова станица во Монталто Уфуго, што ќе го подобри локалниот сообраќај и поврзаноста на целиот регион Коенца.

Проектот значително го зголемува капацитетот на железничката врска помеѓу брегот и внатрешноста на Калабрија, го промовира економскиот развој на јужна Италија и е дел од стратешкиот коридор TEN-T што ги поврзува југот и северот на земјата.

Компанијата Webuild, заедно со партнерите Ghella, Impresa Pizzarotti & C. и Seli Overseas, ги надгледува сите фази од проектот, чија вкупна вредност е 1,6 милијарди евра.

Проектот вклучува изградба на 22 километри нова двоколесна железница. Поголемиот дел од неа, околу 17 километри, ќе поминува низ тунелски цевки, додека останатите пет километри ќе бидат на површина. Тунелот Сантомарко, кој е централна точка на проектот, ќе се наоѓа на околу 100 метри од постојниот едноколесен тунел, кој ќе биде надвор од употреба по завршувањето на работите- пишува Каматица.

Покрај тунелот, планирана е и изградба на девет железнички мостови и два вијадукти. Еден вијадукт, долг 350 метри, ќе го премостува автопатот А2, додека другиот, долг 205 метри, ќе го преминува потокот Сетимо.

Железницата ќе поминува низ покраината Коенца, вклучувајќи општини како Паола, Сан Лучидо, Ренде и Монталто Уфуго. Изградбата на делницата Паоло-Коенца значително ќе ја зголеми ефикасноста на врската помеѓу тиренскиот брег на Калабрија и внатрешноста на регионот.

Овој проект е важен чекор кон завршувањето на брзата железница Салерно-Реџо Калабрија и ќе придонесе за економскиот и социјалниот развој на јужна Италија во рамките на скандинавско-медитеранскиот коридор TEN-T.

 

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот