Фото: Daniel Go / Flickr

Индиските компании се лидери во испораката на стоките – секаде стигнуваат за помалку од 10 минути!

Трговската револуција во Индија „работи“ со брзо темпо, поттикната од растечката побарувачка, интензивната конкуренција и… милијарди долари што течат од инвестициските фондови од целиот свет. Стартапите се натпреваруваат со Aмазон.ком ИНк. и Флипкарт, поддржан од Волмарт.Инк., за да ги наполнат градовите во земјата со мали, хиперлокални магацини и стотици дистрибутери – сите за дистрибуција на намирници, електроника, а во некои случаи дури и златни монети за помалку од 10 минути, посочува То Вима.

Зошто Индија е различна? Со густо населени градови, ниски трошоци за работна сила и растечка класа од над 730 милиони потрошувачи од генерацијата З кои ја прифатиле дигиталната технологија и миленијалците, кои се навикнати на директни услуги, земјата може да биде единственото место каде што 10-минутната испорака може да функционира на голем обем.

Се очекува пазарот да порасне на 100 милијарди долари продажба до 2035 година, во споредба со 6 милијарди долари сега, според Блумберг Интелиџенс. Тоа би го направило речиси една петтина од вкупната продажба на е-трговија во земјата, во споредба со само 5% денес. За само пет години, секторот веќе забележа експлозивен раст. Блинкит, кој беше купен од Етернал Лтд. (тогаш познат како Зомато) за околу 570 милиони долари пред само три години, сега вреди најмалку 15 милијарди долари, според некои аналитичари. Зепто, вреден 6 милијарди долари, се стреми кон јавно котирање на берзата следната година.

Свиги Лтд., чиј Инстамарт е нивна „тешка“ артилерија, е проценет на 12 милијарди долари, а нејзината гранка за брза трговија се проценува дека учествува со околу 40% од таа сума. Проценките на компаниите брзо и нагло се зголемуваат, но маржите на профит се минимални, а пазарот врие од речиси идентични конкуренти, кои сакаат да го освојат истиот клиент. Компаниите трошат големи суми за да понудат стимулации и попусти, кои доколку се повлечат од некоја причина, моделот би можел брзо да пропадне.

Речиси 890 милиони Индијци се поврзани на интернет, трансформирајќи го начинот на кој растечкото население купува, плаќа и очекува да го подигне она што го нарачува. Исто така, замрзнувачите или складирањето на големо во голема мера отсуствуваат во урбаните домаќинства, бидејќи индиската исхрана ретко се базира на замрзнати производи, а свежите производи и месо се лесно достапни за уличните продавачи.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот


error: Не е дозволено копирање на содржината !!