
Германскиот ДМ на клиентите им нуди прегледи на очи, крвни тестови и тестови на кожа!
Малопродажниот ланец dm го менува концептот на своите продавници. Клиентите сега можат да добијат здравствени услуги во одбрани продавници. Клиентите наскоро ќе можат да добијат прегледи на очи, тестови на кожа и крвни тестови во некои продавници.
Препорачано
„Веруваме дека услугите ќе продолжат да бидат релевантна причина за купување во физички продавници во иднина“, вели директорот за маркетинг и набавки на dm.
Демографските промени играат централна улога во новата стратегија. Многу лекари и фармацевти ќе се пензионираат во наредните години, додека општеството старее и станува посвесно за здравјето, а компанијата сака да се позиционира како давател на превентивна здравствена заштита. Компанијата истакнува дека клиентите веќе му веруваат на брендот кога станува збор за здравствени проблеми – исто така затоа што dm не продава алкохол или цигари, објавуваат германските медиуми, цитира Феникс магазин. Купувачите сега можат да ги прегледаат очите во четири продавници. Специјално обучени вработени вршат преглед на очи и фотографираат мрежницата. Прегледот трае околу шест минути и чини 14,95 евра.
Купувачите добиваат медицински заверен извештај за резултатите по е-пошта во рок од 24 часа. Лекарите ќе земаат примерок од крв од вена. Купувачите можат да изберат од пакети за кардиоваскуларно здравје, ризик од дијабетес, здравје на кожата или комплетна крвна слика. Цените варираат во зависност од услугата и се движат од 9,95 до 69,95 евра. Резултатите ќе бидат достапни преку апликацијата во рок од два работни дена. Клиентите можат да користат и онлајн дерматолог доколку забележат видливи промени на нивната кожа.