
Етикетата „Произведено во Германија“ ужива најголема доверба кај потрошувачите низ целиот свет
Според една студија, производите со ознака за потекло „Произведено во Германија“ уживаат највисок меѓународен углед, објавува Германската новинска агенција ДПА. Потрошувачите низ целиот свет ја сметаат оваа етикета за најсигурна, дури и пред соодветната швајцарска етикета, според анкета на Институтот за истражување на пазарот во Нирнберг. Според таа анкета, 66 проценти од испитаниците им веруваат на производите „Произведено во Германија“, а Швајцарија и Јапонија се на второ и трето место. Германската ознака за потекло најчесто има позитивен ефект врз одлуката за купување. Во анкетата, 65 проценти од испитаниците го кажале ова, по што следуваат Швајцарија со 62 проценти и Јапонија со 59 проценти.
Препорачано
За анализата, во март беа анкетирани 20.000 луѓе од 10 земји – Франција, Полска, Германија, Италија и Велика Британија, како и од САД, Јапонија, Мексико, Јужна Африка и Индија. Ознаката за потекло „Made in Germany“ беше воведена кон крајот на 19 век во Велика Британија за да се заштити домашната економија од наводно лош квалитет на увоз од Германија. Денес, овие зборови се знак за квалитет, како што потврдуваат истражувањата. „Made in Germany“ најчесто се поврзува со квалитет, според истражувачите од Нирнберг. Спротивното важи за Кина. „Made in China“ е слабо оценет во однос на довербата и одлуките за купување.
Сепак, оваа ознака е највидлива. „Made in USA“ е следна, додека Германија е на четврто место во однос на препознавањето. Потрошувачите главно го поврзуваат „Made in Germany“ со автомобили и апарати за домаќинство. Други ознаки, како што е „Made in France“, се поврзани со поширок спектар на производи, како што се козметика, облека, храна и вино. „Made in USA“, од друга страна, најчесто се поврзува со вештачка интелигенција, пренесува Феникс магазин.