поправка автобус
Поправка на автобус, Фото: Илустрација/Архива

Дали челичните или алуминиумските бандажи се побезбедни во зима?

Употребата на зимски гуми е задолжителна од 15 ноември. Сепак, се поставува прашањето дали типот на бандажи на тркалата влијае на ефикасноста на зимските гуми и стабилноста на возилото.

– Важна е и улогата на бандажите, бидејќи тие се пресудни за постигнување стабилност на гумите. Заради безбедно возење, посебно внимание треба да се посвети на гумите и бандажите, бидејќи зимата може да биде многу предизвикувачка за возачите, без разлика колку се искусни – пренесува „Аутоблог“ рс.

Нагласено е дека до неодамна на патиштата можеа да се забележат само зимски гуми со челични бандажи, а во последните години е популаризирана употребата на алуминиумски бандажи во текот на зимата, со што зимските тркала стануваат атрактивни. Почесто се избираат челичните бандажи бидејќи се подостапни, а алуминиумските бандажи ги привлекуваат возачите поради нивниот спортски изглед- пишува Политика.рс.

Иако гумите се тие што одредуваат колку ќе биде безбедно возење во зима, вистинските бандажи за зимски гуми се многу важни. Кои се главните разлики помеѓу челичните и алуминиумските тркала?

Челикот е робустен и не е толку погоден од надворешните услови, додека алуминиумот бара поголемо внимание. Алуминиумските бандажи се повеќе склони кон гребаници и се значително чувствителни на временските услови. Предноста на алуминиумот е што е значително полесен од челикот, па затоа е полесен за вградување, а влијае и на потрошувачката на гориво и перформансите на возилото.

Во исто време, челичните бандажи со зимски гуми се секогаш добар избор – овој материјал е постабилен и поотпорен на сол, чакал… Иако челичните бандажи понекогаш рѓосуваат, се работи за оштетување на површината и тоа нема да влијае на стабилноста при возењето .

– Првото нешто што ќе го слушнете од професионалци меѓу вулканизерите е дека, за разлика од челикот, алуминиумските бандажи се повеќе склони на корозија. Се случува да оксидираат во зима, прво на работ, а ако заштитниот слој е недоволен, на површината ќе се појават меурчиња. Ова прави оштетените места повеќе да не запечатуваат правилно, па доаѓа до губење на притисокот во гумите, што дополнително доведува до нестабилност на возилото – забележува овој специјализиран портал.

Дали ова значи дека треба да избегнувате алуминиумски тркала во зима? Експертите забележуваат дека не мора да биде така бидејќи производителите сега ги модифицирале своите производи и на тој начин нудат бандажи кои можат да издржат сурови зимски услови, токму преку посебна заштита.

Сепак, се нагласува дека не постои единствена ознака за зимската соодветност на алуминиумските бандажи, па затоа оваа информација треба да се провери кај продавачот.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот