Александар Вучиќ на отворање на брзата железница Нови Сад Суботуца ФОТО: Амир Хамжагиќ /Nova.rs

Без голема медиумска помпезност и најава Вучиќ ја отвори брзата железница Белград-Суботица

Српскиот претседател Александар Вучиќ без медиумска помпезност денес присуствуваше на отворањето на брзата железница Белград-Суботица. Тој ќе се вози со возот Соко од Белград до Суботица, јави Нова.рс.

По две недели тестирање, се отвора третата делница од брзата железница Белград-Суботица, од Нови Сад до Суботица, наведува медиумот.

„Верувам дека ова е голем успех за Србија“, рече Вучиќ при превозот на брзиот воз до Суботица.

„За Србија не е важно само да гради брзи железници, туку и редовни. Затоа сега се обидуваме да најдеме пари за изградба и реконструкција на железниците помеѓу Панчево, Опово, Зрењанин, Кикинда, Суботица, Сомбор и повторно поврзување со Врбас“, додаде Вучиќ.

Патем, изградбата на оваа делница започна во ноември 2021 година, а железничката пруга долга приближно 108,1 километар ќе им овозможи на возовите да се движат со брзина до 200 километри на час. Меѓу другото, на трасата на брзата железница Нови Сад – Суботица беа изградени четири моста и два вијадукта (вкупна должина 2,3 км), 27 надвозници (должина 3,9 км) и 15 подвозници (должина 32,3 км).

Изградбата на брза железничка линија со брзина до 200 км/ч помеѓу Белград и Будимпешта е еден од најголемите и најважните инвестициски и инфраструктурни проекти во овој дел од Европа.

По целата брза железничка линија Белград-Нови Сад-Суботица се изградени или реконструирани 16 станици, три станици и шест станици со железнички објекти.

Вкупно повеќе од 120 нови објекти (мостови, галерии, подвозници, надвозници, тунели и пропусти) се изградени по брзата железничка линија од Белград до Суботица.

Возот Сокол помеѓу Нови Сад и Суботица е планиран да патува 41 минути, додека патувањето помеѓу Белград и Суботица ќе трае околу 79 минути, а меѓурегионалните возови ќе патуваат 54 минути од Нови Сад до Суботица и околу 99 минути од Белград до Суботица.

Изведувач беше кинескиот конзорциум „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“, а во проектот беа ангажирани повеќе од двесте подизведувачи и добавувачи, претежно од Србија, но голем број од нив и од земјите на Европската Унија.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот