
Американците срушија рекорди во онлајн купувањето за „Блек фрајдеј“
Трошоците за е-трговија во црниот петок скокнаа за 7,5% од претходната година, достигнувајќи рекордни 9,8 милијарди долари во САД, според извештајот на Aдобе Аналитикс, што дополнително покажува дека потрошувачите кои се свесни за цените сакаат да трошат на најдобри зделки и побарајте ги тие зделки на интернет, пишува СееБиз.еу.
Препорачано
Импулсните набавки можеби одиграле улога во растот на црниот петок, бидејќи 5,3 милијарди долари од онлајн продажбата дошле од купувања од мобилни телефони. Тој истакна дека влијателите и рекламирањето на социјалните мрежи им го олесниле на потрошувачите да уживаат во трошењето на нивните мобилни уреди. Сепак, купувачите се чувствителни на цените и управуваат со построги буџети поради минатогодишната рекордна инфлација и каматни стапки. Според истражувањето на Aдобе, продажбата од 79 милиони долари дошла од потрошувачите кои го избрале флексибилниот начин на плаќање „Купи сега, плати подоцна“ за да ги истегнат своите паричници, што е за 47% повеќе од минатата година.
Најпродаваните категории на „Блек фардеј“, покажа извештајот се електрониката како паметни часовници и телевизори, заедно со играчки и игри. Анализата на Мастеркард за овогодинешната продажба покажа дека продажбата во продавниците е зголемена за нешто повеќе од 1% во споредба со онлајн продажбата, која е зголемена за повеќе од 8% во споредба со минатата година.