
Аеродромот може да конфискува опасни предмети, името на авионската карта мора да се совпаѓа со она на пасошот
Проверете дали имињата на вашата авионска карта се совпаѓаат со оние на вашиот документ за идентификација, како и големината и тежината на дозволениот багаж. Не заборавајте да го наведете точниот телефонски број и е-пошта адреса на авиокомпанијата, за да бидете известени навреме за промени на летот. Ова се некои од советите објавени во најновиот билтен на бугарското Здружение на активни корисници. Патникот кој купил авионска карта мора да провери дали името на билетот се совпаѓа со она на документот за идентификација, советува Телеграф.бг.
Препорачано
Пасошот или личната карта мора да биде важечка за целиот период на патувањето и најмалку неколку месеци по датумот на враќање во Бугарија. Патникот мора да провери и дали билетот може да се промени или откаже и по која цена. Честопати цената не дозволува промени. Така, ако е потребен друг датум на патување, се плаќа нов билет и износот не се враќа. Патникот мора да провери дали цената на авионската карта вклучува рачен и чекиран багаж и какви се ограничувањата за неговата големина и тежина. Без оглед на тоа како е купен билетот – директно од веб-страницата на авиокомпанијата или преку посредник, важно е превозникот да го има точниот телефонски број и е-пошта адресата на патникот за да може да го извести за промена на датумот и времето на летот.
Кога патува во земји надвор од ЕУ (на пр. Турција, САД, Египет, Велика Британија), патникот мора да провери дали е потребна виза, електронска претходна регистрација (ETA) или потврда за вакцинација. Дури и во транзит, некои земји бараат посебни документи или такси. реме за следниот лет, особено ако треба да поминете низ пасошка контрола и багаж Авиокомпанијата може да одбие качување на патници кои ја загрозуваат безбедноста (на пример, под дејство на алкохол). Доколку куферот е изгубен или оштетен, патникот мора да пополни протокол на шалтерот за специјални багаж пред да го напушти аеродромот. Доколку куферот е скршен, мора да се фотографира и да се испрати писмено барање до авиокомпанијата. Доцнењето на багажот се доставува во рок од 7 дена, а доколку доцни до 21 ден, се бара надомест од превозникот.