Вештаци на Обвинителството ќе испитуваат зошто снема струја во фрижидерите со реагенси на ИЈЗ
М.Т.
Пред
По сомнежот за диверзија во Институтот за јавно здравје каде завчера од струја беа исклучени еден фрижидер и една голема Комора во која се чуваат реагенси за цела Македонија, Обвинителството со вештаци ќе утврдува дали прекинот е настанат поради диверзија или поради проблеми со мрежата.
-Јавни обвинители од ОЈО Скопје и ОЈО-ГОКК заедно со истражители од истражните центри на обвинителството извршија увид и разговори со повеќе лица. Доставен е прелиминарен записник од Институтот за јавно здравје за констатирана состојба. Причините за прекинот во напојувањето ќе продолжат да се испитуваат со вешти лица – велат од ОЈО.
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
КУЛТУРЕН ПЕЧАТ број 246, во печатеното издание на весникот „Слободен печат“ (07-09.09.2024), во својот стандарден формат на осум страници меѓу содржините од областа на уметноста и културните настани има: Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber – интервју со филмскиот монтажер Мартин Иванов: Константно барање ред во хаосот – разговор со Никола Кимовски за новата …
Горан Пандев, Кире Лазаров, Иџе… се дел од спортистите кои рекламираат обложувалници и банки за брзи кредити. За снимање на овие реклами тие, чесно, добиле соодветен хонорар за сработената работа. Компанијата што ги ангажирала го „користи“ нивниот препознатлив лик за полесно да стигне до пошироката јавност, маркетиншки трик кој не е непознат. Преку бројни реклами …