Pse vitaminat B janë kaq të fuqishme dhe cilat ushqime përmbajnë më shumë?

Foto: Profimedia

Lista e funksioneve vitale që përfshijnë vitaminat B është me të vërtetë “milje”. Secili ka detyrën e vet, dhe shpeshherë plotësojnë njëri-tjetrin, ndaj marrin pjesë në mijëra procese në trup, duke përfshirë krijimin e energjisë, rritjen e qelizave, transmetimin e impulseve nervore.

Ato janë të nevojshme për funksionimin normal të sistemit kardiovaskular, imunitar dhe të tretjes, si dhe për shëndetin e lëkurës, flokëve dhe thonjve.

Vitaminat B nuk mund të prodhohen vetëm nga trupi, kështu që ju duhet t'i merrni ato çdo ditë përmes dietës suaj.

Vitamina B1 - tiaminë - Është thelbësore për përpunimin e karbohidrateve, yndyrave dhe proteinave në trup, si dhe për funksionimin e sistemit kardiovaskular dhe nervor. Burimet: të brendshmet (mëlçia), vezët, mishi, drithërat, perimet me gjethe jeshile, arrat, bizelet, fasulet, kikirikët.

Vitamina B2 - riboflavin - Është gjithashtu e nevojshme për prodhimin e energjisë nga karbohidratet, yndyrat dhe proteinat, si dhe për frymëmarrjen, shikimin dhe rritjen. Më së shumti gjendet në produktet e qumështit, vezët dhe mishin, dhe burime të mira janë perimet me gjethe jeshile, drithërat dhe arrat (bajamet, lajthitë, arrat).

Vitamina B3 - niacin - Është jashtëzakonisht i rëndësishëm për marrjen e energjisë nga glukoza, për prodhimin e hormoneve si dhe për punën e sistemit nervor, kardiovaskular dhe tretës. Burimet: maja, produkte qumështi, vezë, shpendë, peshk, bishtajore, arra. 

Vitamina B5 - acid pantotenik - Ai është i përfshirë drejtpërdrejt në prodhimin e energjisë dhe është i rëndësishëm për humorin, si dhe për nivelin e balancuar të kolesterolit në gjak. Gjendet në maja, mëlçi, peshk, mish, vezë, drithëra, perime, fruta.

Vitamina B6 - piridoksinë - Është jashtëzakonisht i rëndësishëm për imunitetin, prodhimin e qelizave të gjakut dhe hormoneve, si dhe për funksionimin e trurit dhe të “orës biologjike”. Burimet: të brendshmet (veçanërisht mëlçia dhe veshkat), gjeli i detit, ton, maja, banane, rrush i thatë, spinaq, soje, vezë, qumësht, patate.

Vitamina B7 - biotina - Është thelbësor për metabolizmin e karbohidrateve, proteinave, yndyrave dhe aminoacideve, si dhe për rritjen e qelizave. Burimet: maja, të brendshmet, e verdha e vezës, kërpudha, banane, kikirikë, karrota, lulelakër.

Vitamina B9 - acid folik - është vendimtar për sintezën e ADN-së, mjet për ndërtimin e të gjitha qelizave të reja, prandaj është veçanërisht i rëndësishëm në shtatzëni. Merr pjesë në formimin e eritrociteve (rruazat e kuqe të gjakut) dhe është i rëndësishëm për funksionimin e sistemit kardiovaskular. Më së shumti gjendet në perimet me gjethe jeshile, bishtajore, agrume, drithëra dhe mish.

Vitamina B12 - cianokobalaminë - merr pjesë edhe në sintezën e ADN-së, si dhe në krijimin e eritrociteve dhe proteinave. Është i rëndësishëm për aktivitetin e qelizave nervore dhe humorin, si dhe për funksionimin e sistemit kardiovaskular. Burimet: peshk dhe ushqim deti, mish, qumësht dhe produkte qumështi, vezë.

Colin и inositol përfshihen në vitaminat e kompleksit B, megjithëse nuk janë vitamina në strukturë, por marrin pjesë në mënyrë të ngjashme në metabolizmin dhe transmetimin e impulseve nervore. Colin gjendet në vezë, soje, yndyrna shtazore, tërshërë dhe perime. Burimet e inozitolit janë ushqimet shtazore, drithërat dhe perimet.

 

Video e ditës