Për çfarë interesi publik flet Arsovska?

Aneta Stojkovska / Foto: Free Press

Të gjithë ne në këtë qytet do të luftojmë edhe për tre vjet të tjera! Me kokëfortësinë, mospërputhjen, mosgatishmërinë për të negociuar, për marrëveshje, madje edhe për kompromise, nëse është për të mirën e Shkupit, për të cilët duhet të punojë i gjithë qyteti.

A ka njeri në Shkup, në vend, që të “fryjë bilbilin” dhe të thotë – fund, mjaft është? Mjaft i kemi ngacmuar qytetarët, mjaftueshëm i kemi mërzitur, mjaftueshëm ua kemi sprovuar pragun e qëndresës dhe tolerancës! Vërtet, mjaft tashmë! A ka ndonjë, të paktën një, që do t'i japë fund kësaj vjedhjeje që ka ndodhur vitin e kaluar në kryeqytet?

Qytetarët janë të lodhur, vërtet përditshmëria e tyre është kthyer në torturë, sepse një shëtitje normale në punë është kthyer në një luks, të cilin ata që shkojnë me autobus nuk e përballojnë më. Kaosi në transportin e qytetit (ai që duhej të ishte falas) po vazhdon prej një muaji e gjysmë, që nga greva e JSP-së “Shkupi”, kur parkuan autobusët e tyre para Qeverisë. Ata i lanë qytetarët e Shkupit për dy ditë pa transport publik, duke kërkuar paga të vonuara vetëm tre ditë dhe duke kërkuar që Qeveria dhe komunat t'ua paguajnë paratë që gjoja u kishin borxh.

Më lejoni t'ju kujtoj se atëherë kryetarja Danela Arsovska kërcënoi se autobusët nuk do të hiqen nga institucionet nëse nuk i marrin paratë që u janë borxh. Më pas borxhi u harrua kur këshilli i qytetit urgjentisht votoi që JSP-së t'i jepeshin 133 milionë denarë nga buxheti (dhe, imagjinoni, buxheti nuk u bllokua). Fakti që qytetarët nuk dinin si të shkonin në punë apo kudo që duhej të shkonin në atë kohë nuk ishte i rëndësishëm.

Për çfarë interesi publik flet Arsovska? Cili është ai interes publik që e mbron nga transportuesit privatë dhe nga “parandalimi i rreshtimit të xhepave privatë”. Qytetarët apo JSP? Sepse, nëse interesohet vërtet për qytetarët, do të bëjë gjithçka për të zgjidhur kaosin me autobus që njerëzit të mos ngrijnë në stacione me shpresën për të marrë autobus dhe të mos futen si kanaçe në automjete.

Kryebashkiaku pohon me këmbëngulje se PPS-ja u shërben rregullisht dhe me shpejtësi qytetarëve. Nuk e di kush po i thotë këto gënjeshtra, por mjafton që ajo të dalë një herë nga zyra dhe të shkojë të paktën në stacionin më të afërt të autobusit. Pra, le të shohim nëse ka mjaft autobusë. Për të parë qytetarët për të cilët ajo është kaq e shqetësuar se si po e menaxhojnë transportin. Për të dëgjuar se çfarë kanë për t'i thënë asaj.

Dhe matematika e thjeshtë tregon se nuk ka mjaft autobusë në rrugë. Drejtuesit privatë vozitën rreth 200 (të njëjtët që do të bllokojnë trafikun nëpër qytet të premten, nëse problemi nuk zgjidhet deri atëherë). Pra, 200 autobusë mungojnë në transportin publik, që më parë nuk ishte perfekt. Dhe JSP-ja tani me të gjitha riparimet që u ka bërë veturave të vjetra dhe të dëmtuara ka gjithsej 270, siç pretendon drejtori i saj. Pothuajse gjysma e të mëparshmes. Dhe kjo ka mjaftuar për shërbim të rregullt dhe në kohë të Shkupit!?

JSP dhe Qyteti i Shkupit i kanë borxh kompanive private. Dhe kjo nuk është mbushja e xhepave, por respektimi i detyrimeve të kontratës që kanë me ta. Cila kontratë parashikon se kush, si dhe kur dëshiron ta ndërpresë atë? Dhe mund të diskutohet fakti që disa nga autobusët e "Makeexpress" dhe "Sloboda Prevoz" ishin të pisët, të vjetër dhe nuk respektonin orarin. Por supozoj se është dikush përgjegjës që kontrollon gjendjen e autobusëve që transportojnë pasagjerë. Ose jo, gjë që ka më shumë gjasa. Nëse do ta kishte parë, për shembull, sa të pistë janë disa nga autobusët e JSP-së që janë kthyer në rrugë. Do ta kishit parë se çfarë lloj “thërrimash” po rrotullohen në linjën 19. Nga cila magazinë i kanë marrë? Dhe se orari i autobusëve JSP është vetëm një fjalë e vdekur në letër, të paktën në periudhën e kaluar pasi Makeexpress u përjashtua nga loja.

Përgjigje këtë herë kërkuan edhe këshilltarët se çfarë po ndodh me kompanitë private. Ata kërkuan nga Arsovska që t'u tregojë se në çfarë bazohen akuzat e saj, se kompanitë private nuk e kanë treguar shitjen e biletave për pesë vjet - sa kartela janë mbledhur nga JSP, a ka shënim debiti për të, nëse biletat janë shitur apo u kthye në kompani. Përgjigje konkrete nuk ka pasur as nga Arsovska, as nga aktrimi drejtori i JSP-së, Aleksandar Stojkovski. Në fakt, në të gjitha këto akuza nuk u prodhua asnjë dokument, asnjë i vetëm. Gjithçka zbriste në thënie dhe thënie. Dhe qëndrimi arrogant i kryebashkiakut: Nëse i kemi borxh, le të padisë!

Pra, nuk ka zgjidhje, as në horizont. Të gjithë ne në këtë qytet do të luftojmë edhe për tre vjet të tjera! Me kokëfortësinë, mospërputhjen, mosgatishmërinë për të negociuar, për marrëveshje, madje edhe për kompromise nëse është për të mirën e banorëve të Shkupit, për të cilët duhet të punojë i gjithë këshilli i qytetit. Dhe VMRO-DPMNE në asnjë mënyrë nuk mund të përjashtohet nga e gjithë kjo! Kanë shumicën në këshillin e qytetit, Arsovskën e vendosin në kryetar. Epo, tani, fakti që ata prisnin që ajo të ulej e qetë dhe e bindur - askush nuk është fajtor!

Video e ditës